וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל עלתה לאליפות אירופה בכדורסל

ישראל הביסה את צ’כיה 61:98 ונהנתה מניצחון טורקיה בצרפת, כדי לחזור מהקבר ולהעפיל לטורניר שייערך בפולין. התקציר באדיבות ערוץ 1

ברני ארדוב

תקציר המשחק באדיבות ערוץ 1
iba.org.il

עריכת וידאו: ענת ברק

הפסדנו לבוסניה, נכנענו בבריטניה, הובסנו בצ'כיה ועלינו לאליפות אירופה. כמיטב המסורת הבלתי יציבה שלה, ישראל קמה הערב (שבת) מהקבר, הביסה את צ'כיה 61:98 במשחק האחרון בשלב הבתים של מוקדמות אליפות אירופה וגם נעזרה בכמה תוצאות אחרות כדי להעפיל לטורניר הנבחרות החשוב ביבשת, אפילו בלי לעבור בדרך בטורניר ההזדמנות האחרונה.

הערב קיבלנו עוד הוכחה לכמה מביש היה ההפסד של ישראל בפרדוביצה. אם הערב יותם הלפרין, מאיר טפירו ויניב גרין נראו כמו כוכבי כדורסל מן המעלה הראשונה, איך לעזאזל הם הובסו מול נבחרת מפוזרת וחלשה כמו צ'כיה, רק לפני כשבועיים?

האורחים הגיעו למשחק עם הג'אמפ הראשון, אבל כבר היו על המטוס לפראג אחרי חמש דקות. ישראל נטלה את ההובלה בקלות ומכאן, כשהניצחון בכיס, יצאה למאוץ בעקבות ההפרש. ההגנה הצ'כית לא הייתה קיימת והירשתה לישראל לקלוע 49 נקודות במחצית הראשונה, הגבוהים האורחים הרביצו והשופטים שלחו שוב ושוב את הישראלים לקו, 21 פעמים ליתר דיוק רק במחצית הראשונה.

ישראל פתחה פער של 17 נקודות כבר במחצית הראשונה, אותה סיימה ב-35:49, מה שהתיר לה לעלות בראש שקט ל-20 הדקות האחרונות של המשחק. בזמן הזה כבר אפשר היה להתחיל לעשות חישובים ולהתעדכן במתרחש ברחבי אירופה וגם לעשות אימון שלשות ולהשתעשע מתחת לסל, כשפתאום ההפרש מגיע לשיא והעלייה לאליפות אירופה מתחילה להיות מוחשית.

בזמן הזה הטורקים פתחו יתרון קטן על הצרפתים וסרביה הלמה בבולגריה. הלפרין ריחף על המגרש, טפירו פגע והריבאונדים נפלו לידיים לבנות. ישראל הגדילה את הפער ובסיום שמעו את החדשות המשמחות מלימוז', לפיהן טורקיה ניצחה את צרפת 78:80. יש אליפות אירופה וכל השאר היסטוריה.

מהלך המשחק

רבע ראשון

ישראל פתחה עם הרבה התלהבות ועידו קוז'יקרו אסף כל ריבאונד באזור, אבל מצד שני התקשתה לעצור את יירי וולש, שכרגיל לקח על עצמו ת המשחק של האורחים וקלע 5 נקודות מהירות בדקות הראשונות, בדרך ל-9:9 אחרי קצת יותר מ-4 דקות. מכאן הצ'כים הציגו משחק מפוזר ואיפשרו לישראל לטפס ליתרון 13:18 ול-19:28 בסיום הרבע, כשהלבנים מציגים רשימת קלעים מאוזנת.

רבע שני

הרבע השני נפתח בסימן יניב גרין, שעשה נקודות, סחט עבירות, הוליך את ישראל ל-22:34 והגיע ל-13 נקודות 5 דקות לסיום המחצית. כשגרין נפצע ונזקק לטיפול, הלפרין וטפירו לקחו פיקוד וישראל המשיכה להגדיל את ההפרש עד ל-30:47. הצ'כים עוד צימקו קצת, אבל המחצית הסתיימה עם יתרון ישראלי מבטיח 35:49.

רבע שלישי

המחצית השנייה נפתחה באותה מגמה בה הסתיימה הראשונה. הצ'כים הוכיחו פעם נוספת שהם לא שמעו על המילה "הגנה", מאיר טפירו קלע, ליאור אליהו התחיל להפציץ וההפרש צמח ל-20 באמצע הרבע וגדל בהמשך, כשהפעם יותם הלפרין צולף מחוץ לקשת ועולה ל-20 נקודות, בדרך ל-54:78 אחרי 30 דקות משחק.

רבע רביעי

בזמן שהם שומעים שטורקיה נותנת פייט גדול לצרפת ושבולגריה מובסת על ידי סרביה, שחקני ישראל עברו למצב דריסה וללא רחמים לא איפשרו למשחק להפוך לגארבג' טיים, כשההפרש משחק תפקיד חשוב. בשלב הזה לא רק ההתקפה עבדה, אלא גם ההגנה וצ'כיה עשתה נקודות ראשונות ברבע רק 4:41 לסיומו. בצד השני של המגרש שלשה של טפירו לקראת הסיום העלתה את ישראל ל-59:92 ול-61:98 בסיום.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

סטטיסטיקה

קלעו לישראל: יותם הלפרין 25 נקודות ו-7 אסיסטים, מאיר טפירו 24 נקודות ו-6 אסיסטים, ליאור אליהו 16 נקודות ו-9 ריבאונדים, רביב לימונד 15, יניב גרין 14, גיא פניני ועידו קוז'יקרו 2 כ"א. מתן נאור, עומרי כספי ומורן רוט שיחקו ולא קלעו.

קלעו לצ'כיה: פטר בנדה 16, תומאס סאטורנסקי 12, יירי וולש ולאדיסלב סוקולובסקי 10 כ"א, סטניסלב ווטרובק 8, יירי הובאלק 5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully