וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחכים לנס טורקי

נבחרת בריטניה ניצחה בצ'כיה 63:67 והעפילה לאליפות אירופה, אך כעת ישראל תלויה בחסדיה של טורקיה ובהפרש סלים של 29 נק'

כנראה שההתעוררות הישראלית הגיעה מאוחר מדי. בעקבות תוצאות משחקי הערב (רביעי) כדי להעפיל לאליפות אירופה למרות הכל, חייבת ישראל לנצח בצורה מרשימה את צ'כיה בשבת ולקוות להפסד של נבחרת צרפת בבית מול טורקיה. קיומן של שתי תוצאות אלה בהפרש משוכלל של 29 נקודות, יעניק לנבחרת הישראלית ברגע האחרון את הכרטיס לאליפות אירופה. ניצחון על צ'כיה בצירוף ניצחון צרפתי, או אי הגעה להפרש הרצוי, ישאירו את ישראל כרביעית בטיבה בין הנבחרות מהמקום השני.

במשחק בבית ד' הישראלי, גברה בריטניה 63:67 על צ'כיה ועשתה שירות מסוים לנבחרת של צביקה שרף. הבריטים, בזכות משחק מצוין של לואל דנג עם 21 נק', השיגו את ניצחון החוץ הראשון של איזושהי נבחרת בבית ד' והבטיחו את השתתפותם באליפות אירופה שתתקיים בפולין.

בבית א' ניצחה איטליה 81:82 את בולגריה של פיני גרשון, שחסר את כוכבו הפצוע, פיליפ וידנוב. ניצחון בולגרי היה סוגר את הסיפור עבור גרשון ומבטיח לו לפחות את המקום השני בבית, אך כעת הסיפור הסתבך במקצת. במשחק הקודם בין הנבחרות ניצחה בולגריה בנקודה, ולכן רק תבוסה ביתית קשה שלה מול סרביה תגזול מגרשון וחניכיו את ההעפלה. סרביה, מצידה, ניצחה 66:92 את פינלנד ותגיע לבולגריה ללא חששות, אחרי שהצטרפה גם היא לרשימת המאושרות שעלו לאליפות אירופה.

לטביה ניצחה במשחק צמוד 67:72 את אסטוניה והבטיחה את העפלתה לאליפות אירופה מבית ב'. אנדריס ביידרינש, שחקנה של גולדן סטייט ווריורס, היה המצטיין בשורות הלטבים עם 16 נק', למרות יציאתו בחמש עבירות באמצע הרבע האחרון. פורטוגל ניצחה 71:81 את מקדוניה ומנעה ממנה להבטיח את מקומה בין שתי הראשונות כבר אתמול. ז'וזה קוסטה הוליך את הפורטוגלים עם 19 נקודות, ג'רמייה מייסי קלע 20 למפסידה.

טורקיה שמרה על מאזנה המושלם בבית ג', אחרי ניצחון 64:80 על בלגיה. הטורקים הבטיחו את המקום הראשון ואיתו הכרטיס לאליפות אירופה, הרבה בזכות 22 נקודות של ארסן איליאסובה המצוין. צרפת התייצבה במקום השני לאחר שהתגברה על סלובניה במשחק רב תהפוכות, 83:87. ניצחון של הצרפתים על טורקיה במחזור האחרון, יבטיח את העלייה מבחינתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully