וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו עושה עליהם פארטיות?

במילאן קיבלו דיווחים שרונאלדיניו בילה במסיבה פרועה בריו לאחר משחקה של ברזיל. הכוכב זומן לבירור והכחיש: "חגגתי רק עד 2 בלילה"

עידן רונאלדיניו במילאן רק נפתח, אבל הכוכב הברזילאי כבר הספיק להסתבך עם קבוצתו החדשה. התקשורת האיטלקית מדווחת כי רונאלדיניו וכמה משחקני נבחרת ברזיל חגגו במסיבה פרועה בריו דה ז'נרו עד שעות הבוקר, לאחר משחק ה-0:0 בין ברזיל לבוליביה שנערך ביום רביעי שעבר.

על פי הדיווחים, המסיבה נמשכה עד יום חמישי לקראת שעות הצהרים, שלושה ימים לפני משחק הליגה של מילאן בגנואה. רונאלדיניו פתח באותו משחק, נראה רע מאוד על המגרש, והוחלף במחצית. במילאן זעמו מאוד על השחקן, שדיווחים על חגיגות במסיבות וניהול חיים לא ספורטיביים היו שכיחים מאוד בתקופתו בברצלונה.

סגן נשיא המועדון, אדריאנו גליאני, ערך בירור עם רונאלדיניו לגבי הדיווחים שפורסמו בתקשורת. הברזילאי לא הכחיש שיצא למסיבה, אך הגן על עצמו: "יצאתי עד השעה שתיים לפנות בוקר, בשתיים וחצי כבר הייתי במיטה". על פי הדיווחים באיטליה, הפגישה בין רונאלדיניו לגליאני הייתה קצרה מאוד וארכה כרבע שעה בלבד.

גליאני סיפר לכלי התקשורת באיטליה: "רונאלדיניו נשבע באביו שיצא מהמסיבה בשעה שתיים לפנות בוקר. אני מאמין לו". על פי ההערכות במילאן יסלחו לכוכב על התקרית הנוכחית, אך במידה וימשיך לחגוג במועדונים ולגלות יכולת חלשה על הדשא, גליאני והמאמן, קרלו אנצ'לוטי, לא יעברו בשתיקה בשנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully