וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: יובנטוס גברה 0:1 על זניט

דל פיירו הטיס כדור חופשי לחיבורים, וסידר ליובנטוס 0:1 על זניט. מנ. יונייטד - ויאריאל 0:0, ליון - פיורנטינה 2:2, ריאל מדריד - בוריסוב 0:2

לאחר 22 שערים בערב הראשון של ליגת האלופות אתמול (שלישי), הערב השני כבר היה רגוע הרבה יותר עם 14 שערים בלבד, וללא הפתעות ענקיות, כמו אתמול, אבל עם שער אחד מדהים של הנסיך, אלסנדרו דל פיירו, בבעיטה חופשית מ-30 מטרים, שסידר ליובנטוס 0:1 קטן גדול על זניט סנט פטרסבורג בחזרתה לליגת האלופות אחרי שנתיים ארוכות של היעדרות מהמפעל היוקרתי.

בבית 5 פתחה אלופת אירופה, מנצ'סטר יונייטד, את המסע להגנה על התואר. מאז 1990 שום קבוצה לא זכתה בתואר פעמיים ברציפות, והיונייטד קיבלה הוכחה ראשונה שחיים קלים לא מצפים לה. השדים האדומים התקשו ולא יכלו לויאריאל של מנואל פלגריני, בדרך ל-0:0 ביתי ומאכזב. הבשורה הטובה מבחינת פרגוסון היא שכריסטיאנו רונאלדו חזר למגרשים, כשנכנס בדקה ה-63. הבשורה הרעה היא שגם איתו האלופה מתקשה לשחזר את יכולתה מאשתקד. במשחק השני בבית סלטיק לא יכלה בבית לאלבורג וסיימה איתה ב-0:0.

בבית 6 התחוללה דרמה גדולה כשליון חזרה מפיגור 2:0 במחצית לשוויון 2:2 דרמטי מול פיורנטינה במשחק סוער. גם באיירן מינכן עבדה קשה מאוד, אבל השיגה ניצחון חוץ 0:1 על סטיאווה בוקרשט הרומנית.

בבית 7 הציל ויליאם גאלאס הצרפתי את ארסנל מהפסד מביך בקייב מול דינמו, עם שער שוויון בדקה ה-88, שקבע 1:1. פורטו הרשימה במשחק השני עם 1:3 על פנרבחצ'ה של לואיס אראגונס.

בבית 8 לא הצליחה באטה בוריסוב, אולי הפתעת השנה באירופה, להמשיך את ערב הסינדרלות של קלוז' ואנורתוזיס מאתמול, ואלופת בלארוס הפסידה 0:2 לריאל מדריד. במשחק המקביל, כאמור, ניצח דל פיירו את זניט 0:1.

בית 5: בית ללא שערים

מנצ'סטר יונייטד - ויאריאל 0:0

מאז 1990 אף קבוצה לא הצליחה לזכות בליגת האלופות פעמיים ברציפות, וגם פרגוסון יודע את זה. מנצ'סטר יונייטד ניסתה להתגבר על הסטטיסטיקה ולהסתער על ההיסטוריה, אבל היום היונייטד נראו בדיוק כמו שהם נראים בליגה, חיוורים ולא חדים. אלכס פרגוסון ושחקניו התקשו מאוד מול סגנית אלופת ספרד, כשפארק היה השחקן המסוכן עם מספר בעיטות לעבר השער.

במחצית השניה הייתה ויאריאל קרובה מאוד לכיבוש כשפרנקו בעט לקורה בסיומה של התקפה מדהימה. בדקה ה-63 קרה הרגע שכל אירופה חיכתה לו, כשכריסטיאנו רונאלדו עלה מהספסל להופעה ראשונה מאז היורו. בדקה ה-81 נגח הפורטוגלי מחמישה מטרים, אך לא מצא את המסגרת. שתי דקות מאוחר יותר גם היונייטד פגעה בעמוד, כשג'וני אוואנס הצטרף להתקפה ונגח מקרוב, לקורה, אבל בסיום האדומים, ללא דימיטר ברבאטוב הפצוע, הסתפקו בתיקו מאופס ומאכזב ופתחו את המסע לתואר ברגל שמאל.

סלטיק - אלבורג 0:0

תכירו את קארים זאזא, שוער בן 33, יליד דנמרק ובן להורים ממרוקו. זאזא נעל את השער בהופעה מדהימה, עצר פנדל, השתטח, התעופף וסידר לאלבורג 0:0 בפרמיירה המחודשת בצ'מפיונס. בארי רובסון מסלטיק החמיץ ברשלנות פנדל בדקה ה-30, לאחר שבעט שטוח לרגליו של זאזא. בדקה ה-82, בעיצומו של לחץ אדיר של סלטיק, הורחק מיקאל יעקובסן האורח, והבעיטה החופשית מ-20 מטרים נבעטה על ידי נקאמורה לעבר החיבורים, אך זאזא היה כהרגלו במקום. סלטיק, שבעונה שעברה לא איבדה נקודה בסלטיק פארק בשלב הבתים, לא חלמה על תיקו דווקא מול אלבורג הקטנה.

בית 6: קאמבק ענק לליון

ליון - פיורנטינה 2:2

בשבת חזרה ליון מפיגור 2:0 במגרשה מול ניס לניצחון 2:3. הערב היא כמעט עשתה זאת שוב, אך הפעם היא חזרה "רק" לשוויון. במחצית הראשונה ליון הזכירה את הקבוצה שפתחה אשתקד את שלב הבתים עם שתי תבוסת 3:0 לברצלונה וריינג'רס. אלברטו ג'ילארדינו נגח את הויולה ליתרון בדקה ה-12, לאחר הגבהה של לוצ'יאנו זאורי, בשער שהגיע דווקא לאחר דקות מצוינות של ליון וקורה של בנזמה. בדקה ה-42 קרה העתק כמעט מדויק של השער הראשון. הפעם היה זה אדריאן מוטו שהגביה מימין, וג'ליארדינו השלים צמד ונגח מתיבת החמש לרשת, ללא הפרעה. 0:2 לאיטלקים. הגנה מחוררת לצרפתים.

ליון חזרה למשחק בדקה ה-72. בנזמה בישל למחליף פרדריק פיקיון שגלגל פנימה מול השער החשוף. השער הוביל למהומה שכן ליון לא עצרה את המשחק כששחקן פיורנטינה שכב על הדשא. בדקה ה-86 שוויון בסטאד דה ז'רלאן. ז'וניניו ובנזמה ביצעו תרגיל בבעיטה חופשית. הסגולים ציפו לבעיטה לשער, אבל הברזילאי הכניס כדור לבנזמה, שבנגיעה שלח את הכדור לרשת, 2:2 דרמטי. לעולם אל תספידו את ליון.

סטיאווה בוקרשט - באיירן מינכן 1:0

אלופת גרמניה כבשה שער מהיר בבירת רומניה כבר בדקה ה-15. שווינשטייגר הגביה כדור חופשי והבלם, דניאל ואן בויטן, נגח פנימה. בהמשך שחקניו של יורגן קלינסמן בחרו להתרכז במגננה. הרומנים, שבשנים האחרונות היו בשר התותחים של הליגה, נלחמו, והיו קרובים לשוויון. ברנרד בעט לקורה, ושער חוקי נוסף של סטנקו נפסל בטענה לעבירה על מיכאל רנסינג. סטיוואה, למרות ההפסד, הוכיחה שיש לה מה למכור בבית 6.

בית 7: מה יהיה אראגונס?

דינמו קייב - ארסנל 1:1

ויליאם גאלאס הציל את ארסן ונגר ממבוכה גדולה בקייב. ארסנל לא נראתה טוב והתקשתה להגיע למצבים, והשער הראשון במשחק נכבש בדקה ה-64 כשאיסמעל בנגורה כבש בפנדל והדהים את הקהל המקומי. השוויון הגיע בדקה ה-88. ארסנל יצאה להתקפה מסודרת עם הרבה מסירות קצרות. פברגאס הכניס כדור שטוח מימין, אדבאיור נגע ראשון, ו-ויליאם גאלאס המשיך לרשת, ספק מעמדת נבדל, 1:1.

פורטו - פנרבחצ'ה 1:3

פנר של לואיס אראגונס פתחה את העונה נורא עם שני הפסדים משלושה משחקים בליגה. הערב בצ'מפיונס זה המשיך להיראות לא טוב עבור אלוף אירופה. כבר בדקה ה-13 מצאה עצמה האלופה הטורקית בפיגור 2:0, ממנו לא חזרה. ליסנדרו לופז העלה את המארחים, שהפסידו בדרגאו רק פעם אחת ב-20 משחקיהם האחרונים בליגת האלופות, ליתרון לאחר שדחק מקרוב לרשת בדקה ה-11. הבליץ נמשך כעבור שתי דקות, כריסטיאן רודריגז פרץ משמאל, העביר כדור רוחב ולוצ'ו גונזלס המשיך מהאוויר מ-16 מטרים לרשת של וולקן דמירל. 0:2 מהיר לפורטו.

הקבוצה של לואיס אראגונס חזרה למשחק בדקה ה-30. דני גויזה כבש מקרוב, לאחר הדיפה של השוער הלטון. בתוספת הזמן יצאה פורטו למתפרצת ולינו כבש מול דמירל, 1:3 לפורטו. לאראגונס יש עוד הרבה עבודה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

בית 8: אין הפתעות

יובנטוס - זניט סנט פטרסבורג 0:1

הגברת הזקנה, שחזרה לליגת האלופות אחרי שנתיים, התקשתה מאוד מול האלופה הרוסית העקשנית. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, כששתי הקבוצות הציגו מחצית ראשונה חלשה. יובה איבדה את מאורו קאמורנסי, שנפצע בדקה ה-27 והוחלף. זניט, מחזיקת גביע אופ"א, שיחקה ללא רגשי נחיתות ותסכלה את האיטלקים, אבל בדקה ה-76 כבש דל פיירו שער מדהים בבעיטה חופשית מ-30 מטרים, והקפיץ את הקהל באיצטדיון האולימפי בטורינו, בו מארחת יובה בזמן שסטדיו דלה אלפי נמצא בשיפוצים. הנסיך הטיס את הכדור משמאל לחיבורים הרחוקים, והזכיר לנו כמה התגעגענו.

ריאל מדריד - באטה בוריסוב 0:2

אל תיתנו לתוצאה להטעות אתכם. אלופת בלארוס, הסנסציה של שלב המוקדמות, לא היוותה יריב לריאל מדריד, שיכלה והייתה צריכה לנצח בתוצאה גבוהה הרבה יותר. בשער הבלארוסים הפגין סרגיי ורמקו יכולת מצוינת ומנע תבוסה קשה יותר.

הבלאנקוס פתחו בסערה, החמיצו מספר הזדמנויות, אבל בדקה ה-11 כבש סרחיו ראמוס מתוך הרחבה, לאחר הכנסת כדור מצוינת של גוטי. בדקה ה-57 כבש ואן ניסטלרוי שער קליל כשדחק ממטר מול שער חשוף לרשת, 0:2. בדקה ה-64 הורחק אנרי קאגוש האורח, ועד לסיום עמד ורמקו בפרץ מול ההתקפות החוזרות ונשנות של המדרידאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully