וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ניצחה את גליל/גלבוע 60:95 בגביע בנדל

24 נקודות של קרלוס ארויו הנפלא הובילו את מכבי תל אביב לניצחון קליל 60:95 על גליל/גלבוע במסגרת גביע בנדל. צפו בתקציר

ברני ארדוב

התקציר באדיבות 5+ LIVE

לאור ההחתמות החדשות בסגל, והגעתו של אפי בירנבוים לקבוצה, עושה רושם כאילו מכבי תל אביב תהיה, לכל הפחות, קבוצה מאוד מאוד מעניינת העונה. הערב (שלישי), פתחה סגנית האלופה את עונתה באופן רשמי, כשפגשה את הפועל גליל/גלבוע במסגרת גביע בנדל, באולם צמח. אם לשפוט על פי המשחק הראשון של הצהובים העונה, הרי שהיכל נוקיה הולך להיות חם, חם מאוד החורף.

למרות שהיתה חסרה את יניב גרין, ליאור אליהו, עמרי כספי (שנמצאים עם נבחרת ישראל) ורודני ווייט (שסובל מפציעה בעינו), לא נתקלה סגנית אלופת היורוליג בשום קשיים מול קבוצתו המחודשת והמאוחדת של עודד קטש. זה הסתיים ב-60:95 לצהובים, שהציגו לראווה בעיקר את קרלוס ארויו. הרכז הפורטו-ריקני שהגיע מה-NBA סיים את המשחק עם 24 נקודות מאוד מרשימות, והראה כי לקבוצתו יש בעל בית חדש.

אמנם קשה ללמוד הרבה מהמשחק הזה, אך הצהובים בהחלט יכולים להיות מרוצים מהתצוגה. ד'אור פישר הראה כי הוא הרבה יותר מגרסה אחרת של נואל פליקס, אסטבן באטיסטה נתן דקות טובות בצבע, ואפילו טל בורשטיין הפגין מספר מהלכים לא רעים בכלל בקאמבק המחודש שלו.

וגליל/גלבוע? למרות הסגל העמוק והחדש שהעמיד עודד קטש, קבוצתו נראית לא טוב בכלל. ההיררכיה לא ממש ברורה, לא מסתמן גו-טו-גאי מובהק, ובשורה התחתונה אין ספק כי קבוצה שקולעת 60 נקודות במשחק אימון, חייבת להשתפר לקראת פתיחת העונה. למזלה, יש עוד מספר שבועות עד המשחק הראשון בליגת ווינר, אז ייפגשו... מכבי תל אביב וגליל עליון/גלבוע.

מהלך המשחק

הצהובים פתחו עם ארויו, בורשטיין, סימונס, וויליאמס ופישר, כשכבר מההתחלה היה מעניין לראות את חזרתו, סוף סוף, של טל בורשטיין למגרשים. ארויו צלף שלשה כדי להעלות את הצהובים ל-2:6 מהיר, וסל מחצי מרחק של סימונס הכריח את עודד קטש לקחת פסק בזמן בפיגור 10:4. קבוצתו של עודד קטש הציגה משחק התקפי נרפה ושבלוני, כשמנגד ארויו קלע חמש נקודות רצופות כדי להעלות את הצהובים ליתרון דו-ספרתי בסיום הרבע - 13:25. במהלך עשר הדקות הראשונות נפצע ג'ייסון וויליאמס בלסת, ופונה לבית החולים. מאוחר יותר קיבל וויליאמס טיפול, והוא צפוי לחזור בימים הקרובים לאימונים מלאים.

טריי סימונס פתח את הרבע השני היטב, ובשתי שלשות מהירות במשחק המעבר הקפיץ את היתרון הצהוב ל-15:34. אפי בירנבוים המשיך להשתמש ברוטציה הרחבה שלו כדי לבצע חילופים רבים, כשגם כרמל בוכמן הצעיר מקבל דקות משחק לצד הכוכבים הגדולים. ארויו המשיך לנהל את המשחק הצהוב באופן נפלא, ולמרות שגם עודד קטש ערך שינויים רבים בהרכביו, הוא התקשה למצוא את האפקטיבי שבהם. הפער רק הלך וצמח, עד שנעצר על 22:52 בהפסקה. ארויו הוביל את הצהובים עם 13, כשהקבוצה כולה מדייקת ב-72 אחוזים מטווח 2 הנקודות.

ארויו פתח את המחצית השניה כפי שהתחיל וסיים את הראשונה: עם עוד שלשה מוצלחת, וכמרכז ההתקפה הצהובה, שלא הורידה את הרגל מהגז. דקות טובות של דרור חג'ג' מהספסל הוכיחו כי למכבי תל אביב יש גם מחליף לא רע בכלל לעמדת הרכז. גם הקבוצה המאוחדת מהצפון המשיכה בדיוק באותו קצב, ולפרקים נראתה מביכה - אפילו ביחס למשחק אימון. הרבע השלישי הסתיים בתוצאה 39:74, והבטיח רבע אחרון מלא בגארבג' טיים.

גם את עשר הדקות האחרונות פתח ארויו עם שלשה, ומיהר לתפור אחת אחרת מיד בעקבותיה. מכבי ת"א המשיכה לדרוס, כשבירנבוים ממשיך ברכבת החילופים הבלתי נגמרת. דקה וחצי לסיום ירד קרלוס ארויו מהמגרש, וזכה לעידוד מאסיבי ומוצדק מהקל שטרח לאולם בצמח. בסיום 60:95 קליל למכבי תל אביב, שרק מגדיל את רף הציפיות מהמועדון הצהוב.

"עבור משחק ראשון נראינו טוב. אני מרוצה, שטפנו את המגרש", אמר בסיום מאמן מכבי, אפי בירנבוים. "ועדיין, חשוב לזכור שחסרים לנו שחקנים. רודני ווייט לא שיחק היום, ג'ייסון וויליאמס נפצע. הייתי שמח לראות אותם מחר באימון, אבל זה לא יקרה. ככה זה בכדורסל. ארויו? הוא היה בסדר, יודע איך להיות רכז. זו לא הייתה תצוגה שלו הערב. תבואו לאימונים ותראו מה הוא עושה שם".

"למען האמת, באיזהשהו שלב במשחק דווקא שמחתי, כי השחקנים יכלו לראות איפה הם עומדים נכון להיום", אמר מנגד מאמן גלבוע/גליל, עודד קטש. "נוכל ללמוד לא מעט מהמשחק הזה, אבל בשורה התחתונה זה רק עוד צעד בדרך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully