וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק פלג קרוב לחתימה בקרית טבעון

14.9.2008 / 15:25

השחקן הותיק צפוי להצטרף לקבוצה בליגה הלאומית בה משחק תומר שטיינהאור, לפחות עד המחזור החמישי. זאק פוצ'ל חתם בכוכב יאיר

אחרי קיץ ארוך בו היה מועמד ליותר ממחצית מקבוצות הכדורסל בישראל, נראה כי סוגיית ברק פלג עומדת לקראת סיום. השחקן הוותיק, ששיחק בעונה האחרונה במדי עירוני נהריה, צפוי לחתום בימים הקרובים במדי הפועל קרית טבעון מהליגה הלאומית, בה הוא מתאמן בשבועיים האחרונים.

פלג בן ה-37 צפוי לחתום בטבעון עד המחזור החמישי, ולאחר מכן לשקול הצעות שיש לו ממספר קבוצות אחרות, אך לא מן הנמנע שישאר בטבעון. בין הקבוצות שחפצו בשורותיו של השחקן בקיץ היו: בני השרון, הפועל חולון, הפועל גליל עליון/גלבוע והפועל עפולה.

במידה ופלג אכן יחתום בקרית טבעון, הוא ישתף פעולה עם זקן השחקנים בשתי הליגות הבכירות תומר שטיינהאור בן ה-42, שהיה מהברגים החשובים בעלייה של קרית טבעון בעונה שעברה מהליגה הארצית. עד כה חתומים בקרית טבעון הגארד אורן בן חמו, שעלה הקיץ עם מכבי חיפה לליגת העל, טמיר אריאלי, שגם כן הגיע מחיפה, אור סלע שהגיע מיקנעם/מגידו ויגאל ניר שהגיע מהוד השרון. הזר של הקבוצה יהיה אדריאן אוטר הג'מייקני (24, 2.01) שחתם לפני כשלושה שבועות בקבוצה.

עולה נוספת לליגה הלאומית, אליצור כוכב יאיר, החתימה את הפורוורד היהודי-אמריקאי זאק פוצ'ל, שנבחן במחנה האימון של מכבי חיפה במיאמי. פוצ'ל (25, 1.98) יצא מהארון בשנת 2007, לאחר שהודה כי הוא אוהב לשכב גם עם גברים. פוצ'ל יעשה עלייה בימים הקרובים, ויצטרף בסגל של כוכב יאיר לזר סטייסי מורייני ולישראלים גלעד הירש וינעם אירם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully