וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרמיירליג: צ'לסי ניצחה 1:3 את מנצ'סטר סיטי

שער מוקדם של רוביניו לא עזר לתכולים מול סגנית האלופה, ליברפול גברה 1:2 על מנצ'סטר יונייטד לראשונה אחרי שבע שנים באנפילד

לעובדה שהאליפות האחרונה של ליברפול בפרמיירליג הושגה בעונת 1989/90 לא מתייחסים היום יותר מדי. אחרי הכל, קשה להתמודד עם המיליונרים של הליגה הזאת. מצד שני, אם רוצים לפנטז על אליפות, אז כדאי להתחיל בלשבור שיאים אחרים - או יותר נכון, נאחסים אחרים.

ליברפול עשתה את זה יפה מאוד היום (שבת) כשניצחה את מנצ'סטר יונייטד 1:2 ושברה קללה של 7 שנים, בהן היא לא הצליחה לנצח את קבוצתו של פרגוסון במגרשה הביתי. זה היה ניצחונה השני העונה של ליברפול, שעלתה לפחות זמנית למקום הראשון בליגה. מנצ'סטר יונייטד, שפתחה מצויין עם בישול של הרכש החדש ברבאטוב לקרלוס טבז, גימגמה בהמשך המשחק ומגמגמת גם בליגה, כשיש לה 4 נקודות בשלושה משחקים.

צ'לסי עמדה במשימה והסתדרה ללא מייקל אסיין מול מנצ'סטר סיטי ורוביניו. חניכיו של פליפה סקולארי רשמו ניצחון מרשים 1:3, למרות שער יתרון של רוביניו במשחקו הראשון בפרמיירליג מול הקבוצה שכל כך חפצה בשירותיו לאורך הקיץ. הכחולים נמצאים במקום הראשון, בזכות הפרש שערים עדיף על ליברפול.

ארסנל השיגה נקודות חוץ ראשונות העונה עם 0:4 קליל על בלקבורן באיווד פארק. העולה החדשה, ווסט ברומיץ', השיגה ניצחון ביתי 2:3 על ווסטהאם, עדיין ללא ג'אנפרנקו זולה על הקווים. עוד עולה חדשה, האל סיטי, הביכה את ניוקאסל נטולת המנג'ר 1:2 בסנט ג'יימס פארק. תמיר כהן ישב 90 דקות על הספסל בהפסד 2:1 של בולטון בחוץ מול פולהאם. בן סהר הפצוע לא נכלל בסגל פומפי שניצחה 1:2 את מידלסברו, משער ניצחון של ג'רמיין דפו בדקה ה-86.

ליברפול - מנצ'סטר יונייטד 1:2

בליברפול פינטזו להשיג את הניצחון הראשון שלהם העונה דווקא על מנצ'סטר יונייטד, אותה הם לא ניצחו כבר שבע שנים. היונייטד סיכנה את השער של ריינה בפעם הראשונה תוך פחות מחצי דקה, ובדקה השלישית היא כבר עלתה ליתרון. חלוץ הרכש החדש, דימיטאר ברבאטוב, קיבל מסירה בצדה הימני של הרחבה, המשיך לכיוון קו השער ושלח מסירת רוחב לכיוון נקודת ה-11 מטר. קרלוס טבז הגיע ראשון אל הכדור והפציץ פנימה, כדי להעלות את היונייטד ל-0:1.

ליברפול הגיעה להזדמנות הראשונה שלה בדקה ה-12, כשואן דר סאר הדף רע כדור קרן מצד ימין, וההולנדי החמיץ משלושה מטרים. בסופו של דבר מנצ'סטר יונייטד שילמה על הטעויות של ההגנה שלה, כאשר כדור של אלונסו מצד ימין פגע בדרך באברה ושינה כיוון. ואן דר סאר הדף רע לגופו של ווס בראון, והכדור חזר לרשת. ליברפול הישוותה ל-1:1.

10 דקות מפתיחת המחצית השניה, יוסי בניון מצא את עצמו לבד מול אדווין ואן דר סאר, אבל שוערה של מנצ'סטר יונייטד הצליח להקדים את הישראלי. בדקות האלה, ההתקפה של ליברפול הגיעה ליותר מצבים. סטיבן ג'רארד, המחלים מפציעה, החליף את יוסי בניון בדקה ה-68.

המהפך הגיע בדקה ה-77. מסצ'ראנו פרץ מצד ימין ונבלם על ידי ההגנה, רק שהוא הצליח לחלץ את הכדור לקויט, שהמשיך מצד ימין ושלח מסירת רוחב לריאן באבל, שבעט ממרכז הרחבה לרשת והעלה את ליברפול ל-1:2. דקה לסיום הזמן החוקי, נמנייה וידיץ' ממנצ'סטר יונייטד הורחק מהמשחק והוסיף עוד מלח לפצעים של אלכס פרגוסון. שתי דקות בתוך תוספת הזמן, באבל כמעט ובישל לקויט את השלישי של ליברפול, אבל הפעם ואן דר סאר היה במקום.

הרכב ליברפול: ריינה, ארבלואה, קראגר, סקרטל, אורליו, בניון (ג'רארד, 68), אלונסו, מסצ'ראנו (היפייה, 87), ריירה (באבל, 72), קויט, קין.

הרכב מנצ'סטר יונייטד: ואן דר סאר, בראון, פרדיננד, קאריק (גיגס, 46), וידיץ', אברה, סקולס (הארגריבס, 66), טבז, אנדרסון (נאני, 78), רוני, ברבאטוב.

בלקבורן - ארסנל 4:0

גם אחרי המחזור הרביעי, רוברס טרם ניצחו באיווד פארק והמשיכו במאזן העלוב שלהם מול התותחנים, ניצחון אחד בשמונת המפגשים האחרונים. ארסנל שלטה במשחק למן הפתיחה, וכבשה ראשונה כבר בדקה השמינית. תיאו וולקוט, כוכב הניצחון של אנגליה בקרואטיה, שלח כדור מצוין לרובין ואן פרסי, שכבש מקרוב. בדקה ה-45, נגח עמנואל אדבאיור את השני לאחר בישול של דנילסון, כשבתווך רשמו חלוצי בלקבורן מספר החמצות מזעזעות.

אקורד הסיום היה שייך לאדבאיור שדייק בפנדל בדקה ה-81, וקבע 0:3 לארסנל. ההחלוץ מטוגו השלים שלושער בתוספת הזמן שכחלף על פני רובינסון וגלגל לרשת. נקודות חוץ ראשונות לקבוצה של ארסן ונגר, שגם יכול להיות מרוצה מהיכולת, ערב פתיחת ליגת האלופות. לארסנל יש כרגע תשע נקודות, והיא עלתה זמנית למקום השני בטבלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מנצ'סטר סיטי - צ'לסי 3:1

צ'לסי הגיעה לאיסטלנד, למשחק שהפך למסקרן מתמיד בשל הפיכתה של מנצ'סטר סיטי ל"צ'לסי החדשה" ושיתופו של רוביניו לראשונה במדים התכולים דווקא מול הקבוצה שנלחמה על שירותיו לאורך פגרת הקיץ, ויצאה ממנו כמנצחת הגדולה של המחזור.

רוביניו, עם המספר 10 המחייב על הגב, עמד בהבטחות שפיזר בשבוע האחרון, כשכבש בבעיטה חופשית נהדרת כבר בדקה ה-13 והקפיץ את הקהל בסיטי אוף מנצ'סטר. ריקרדו קרבאליו, הבלם הפורטוגלי של צ'לסי, שהיה אחראי לשער שספגה קבוצתו כשהכשיל את ז'ו מחוץ לרחבה, היה האיש שהחזיר את פיליפה סקולארי למשחק כעבור שלוש דקות.

במחצית השנייה צ'לסי הביאה את הדומיננטיות שלה לידי ביטוי, עם מהלך כדורגל נאה בדקה ה-53 שהסתיים בבעיטה מצוינת של פרנק למפארד לרשתו של ג'ו הארט. סיטי חיפשה את השיוויון באמצעות שון רייט-פיליפס, שחזר לשורותיה אחרי תקופה לא מוצלחת בסטמפורד ברידג', אבל צ'לסי הכתה שוב, הפעם באמצעות הצרפתי ניקולאס אנלקה (69), שפתח לבדו בחוד ושוב החזיר דיבידנדים למאמנו הברזילאי. חניכיו של מארק יוז, ללא טל בן חיים שישב על הספסל, לא ניצלו גם הרחקה של קפטן צ'לסי ג'ון טרי על מנת לחזור למשחק, ורשמו הפסד שני העונה.

ניוקאסל - האל סיטי 2:1

בסנט ג'יימס פארק גילו שקשים החיים בלי המנג'ר, קווין קיגן, שהתפטר במהלך השבוע. בלי מנג'ר קבוע על הקווים, המגפייז רשמו הפסד ביתי מביך לעולה החדשה, האל סיטי. מרלון קינג כבש צמד לאורחים. הראשון בפנדל בדקה ה-34, והשני בסיומה של התקפה מתרפצת קטלנית בדקה ה-55. חלוץ הרכש של ניוקאסל, סיסקו, כבש את השער המצמק בדקה ה-82, לאחר שהשתלט על כדור שחזר מהקורה, מבעיטה של צ'רלס נ'זוגביה.

משחקים נוספים:

ווסט ברומיץ' - ווסטהאם 2:3
לברומיץ': ג'יימס מוריסון (3), רומן בדנאר (37, פנדל), כריס בראנט (83). לווסטהאם: מארק נובל (29), לוקאס ניל (35)

פולהאם - בולטון 1:2
לפולהאם: זולטאן גרה (15), בובי זאמורה (41). לבולטון: קווין דייויס (82)

וויגאן - סנדרלנד 1:1
לוויגאן: עמאר זאקי (78). לסנדרלנד: טייטוס בראמבל (עצמי, 15)

פורטסמות' - מידלסברו 1:2
לפורטסמות: ג'רמיין דפו (59, 86). למידלסברו: אחמד מידו (24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully