וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעדי מבקש להעמיד לדין את צוברי

המדליסט האולימפי, שאמר בראיון בסוף השבוע כי "הסינים חארות", זכה לגינוי גם מאלכס גלעדי, שפנה בעניין לוועד האולימפי הישראלי

הסערה סביב דבריו של המדליסט האולימפי, שחר צוברי, מסרבת לרדת מהכותרות כשמי שמצטרף כעת לגינוי הדברים ("הסינים הם חארות") הוא הנציג הישראלי בוועד האולימפי הבינלאומי, אלכס גלעדי, שהוציא מכתב לוועד האולימפי ובו ביקש להעמיד את צוברי לדין על הדברים.

כזכור, בסוף השבוע אמר צוברי בראיון ל"ידיעות אחרונות" את הדברים, שגרמו לסערה אצל הסינים. ביום שלישי האחרון שגרירות סין בישראל הודיעה כי היא מבטלת את קבלת הפנים שאמורה הייתה להתקיים עבור המשלחת הישראלית. לאחר מכן הגיעו דברי הגינוי של שר הספורט, ראלב מג'אדלה, וכעת מצטרף לכך הגינוי של גלעדי, שמבקש כאמור להעמיד את המדליסט לדין.

במכתב ששלח גלעדי ליו"ר הוועד האולימפי הישראלי צבי ורשביאק נכתב: "הראיון שהעניק שחר צוברי לידיעות אחרונות בסוף השבוע שעבר ממשיך להדהד בחוגים האולימפיים. AROUND THE RINGS המידעון החשוב ביותר בתנועה האולימפית, מביא את הסיפור לכל רחבי העולם. אני מצפה מהוועד האולימפי הישראלי לנקוט צעדים בעניין זה. אחד הערכים החשובים ביותר של התנועה האולימפית הוא הערכה הדדית והערכת היריב. שחר צוברי לא הפגין אף אחת מההערכות האלה. מן הדין לשקול העמדתו לדין בעקבות התנהגות בלתי ספורטיבית. אני מבקש להעלות את הנושא לסדר היום בישיבה הבאה של הוועד האולימפי הבינלאומי ביום ראשון ה-21 בספטמבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully