וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוביניו ריסס, הכתובת היתה על הקיר

רוביניו לא הסתפק בנצחון של ברזיל 0:3, והחליט לרסס בגראפיטי בחדרי ההלבשה בצ'ילה: "אתם חייבים לתת כבוד לנבחרת הטובה בעולם"

את ה-3:0 שקיבלה צ'ילה בראש ביום שני מברזיל היא לא תשכח בקרוב. מעבר למשחק הבריזלאי המצוין, והעובדה שהצ'יליאנים נשרו למקום השישי בבית מוקדמות מונדיאל 2010 בדרום אמריקה, הרי שהסלסאו השאירו אחריהם מזכרת בחדרי ההלבשה של האצטדיון בצ'ילה בדמות כתובת גראפיטי.

"חייבים לתת כבוד לנבחרת הטובה בעולם", נכתב בכתובת המסתרותית. עד היום (רביעי), לא היה ברור מי רשם את המסר הברור, אלא שכעת לקח על עצמו את האחריות שחקן ברזילאי לא אלמוני במיוחד - רוביניו. אחד המצטיינים במשחק, הסביר את מעשיו: "כן, אני כתבתי את זה. צ'ילה היתה צריכה לכבד את ברזיל והמסורת שלה, והיא לא עשתה את זה. הם חשבו שהולך להיות להם קל", אמר הרכש החדש של מנצ'סטר סיטי.

"אולי אם הם היו משחקים יותר הגנתי, היה לנו יותר קשה. אבל הם ניסו לשחק כמונו, וראיתם מה יצא", הוסיף הברזילאי, שביקר את סגנון המשחק ההתקפי של הצ'יליאנים. לאחר מכן, התפנה רוביניו לדבר על מאמנו בנבחרת, דונגה, שמעמדו היה בסכנה טרם הניצחון על צ'ילה. "הוא המאמן והמפקד שלנו, ואני מקווה שהוא יישאר עד המונדיאל. הדרך היחידה להיפתר מלחץ היא לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully