וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה אתם רוצים מקשטן?

7.9.2008 / 14:31

פז חסדאי קרא הבוקר את המתקפה התקשורתית כנגד דרור קשטן ותהה: מה היה כאן לפני כן, שהמאמן הלאומי השכיל להרוס?

מי שקרא הבוקר את ההשמצות הפומביות על המאמן הלאומי, עשוי להסיק כי דרור קשטן הוא האחראי הבלעדי על הבעיות ההיסטוריות של הכדורגל הישראלי. כאילו הוא לקח סגל של אלופת עולם וריסק אותה בהחלטות שגויות, כאילו רק בגללו 11 השחקנים שיחקו בנרפות המאפיינת אותם מגיל צעיר, כאילו הוא האשם היחיד בעובדה שתמיר כהן לא הצליח להעביר שני פסים מדויקים, כאילו קשייו של קולאוטי להשתלט על כדור הם אך ורק אשמתו של האיש על הקווים, כאילו אף פעם לא היו לנו בעיות במצבים נייחים, כאילו שעד ליום שבו מינינו את קשטן היינו מביסים בקביעות נבחרות אירופאיות כמו שוויץ.

נכון שהמאמן קיבל כמה החלטות מעוררות מחלוקת, וברור שגם לו יש חלק בתצוגה הלא מרשימה, אך ספק גדול אם רק בגללו הנבחרת נראתה כל כך חלשה. אולי עומר גולן הוא חלוץ במהותו, אך אין זה אומר שאם מציבים אותו בקישור ההתקפי הוא אמור להיעלם ולשכוח את יסודות המשחק; נכון שבירם כיאל התברר כהימור כושל, אבל לפני המשחק הוא נראה כשינוי מרענן ומבטיח והצבתו נראתה כמתבקשת.

ומה כבר קשטן יכול לעשות עם האיטיות של סטרול? איזה פתרון יש לו ליכולת החלשה של יואב זיו? האם בליגה הנהדרת שלנו יש מגן ימני בכושר טוב יותר מאשר קוזוקין הצעיר? האם קשטן אמור להיות אחראי גם להצהרות המטופשות של הבוס שלו? ואיזה תירוץ יש ל-30 אלף הצופים שהגיעו לרמת גן ובמשך 90 דקות הציגו אך ורק נרגנות ועצבים? באמת חוצפן הקשטן הזה, איך הוא מעז להרוס את המסורת המפוארת שנבנתה פה במשך שנים?

  • עוד באותו נושא:
  • דרור קשטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully