וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מנשגלדבאך הפתיעה את ברמן

העולה החדשה ניצחה את סגנית האלופה 2:3, אלברמן שיחק 75 דקות, קולאוטי לא שותף. הופנהיים הובסה 5:2 בלברקוזן והפסידה לראשונה

המחזור השלישי בבונדסליגה נפתח הערב (שבת), כשבמוקד עמדו העולות החדשות. אחרי שאתמול התמוטט קפטן קלן, אומיט אוזאט, במשחק הניצחון של קבוצתו על קרלסוהה (0:2), הגיע היום ההפסד הראשון של הופנהיים, המוליכה המפתיעה של הטבלה אחרי שני המחזורים הראשונים, שהובסה 5:2 על ידי לברקוזן.

בורוסיה מנשגלדבאך צברה נקודות ראשונות העונה בסטייל עם 2:3 על ורדר ברמן. בסך הכל נכבשו היום 24 שערים בליגה הפוריה והנהדרת הזו, והיד עוד נטויה. מחר תנסה באיירן מינכן להשיג ניצחון ראשון העונה כשתארח את הרטה ברלין, במשחק נוסף ייפגשו שטוטגרט והאנובר.

בורוסיה מנשגלדבאך - ורדר ברמן 2:3

עם אפס נקודות אחרי שני מחזורים הצליחה מנשגלדבאך להשיג נקודות בכורה העונה דווקא מול סגנית האלופה. עם גל אלברמן שחזר להרכב הפותח ושיחק 75 דקות, וללא רוברטו קולאוטי שנשאר הפעם על הספסל ולא שותף, פתחו המקומיים בסערה.

קארים מטמור האלג'יראי כבש את הראשון כבר בדקה ה-12, והקנדי רוב פרינד הכפיל בדקה ה-30. אלכסנדר באומיוהאן הדהים את קבוצתו של תומאס שאף עם השלישי בדקה ה-71, ולברמן נותר רק לצמק משער של קלאודיו פיזארו בדקה ה-79 ועוד אחד של דייגו, שחזר מהאולימפיאדה וכבש דקה לסיום שער שלא הספיק.

באייר לברקוזן - הופנהיים 2:5

הופנהיים היתה ההפתעה הנעימה של העונה עד הערב, אבל לברקוזן דאגה לקטוע את החלום של אוהדי הקבוצה הקטנטונת עם חמישייה מהדהדת. קארים האגוי (8) ומנואל פרידריך (17) העלו את המקומיים ל-0:2 מהיר, לפני שודאד איביסביץ' המצוין החזיר את העולה החדשה למשחק בדקה ה-21. אבל סטפן קישלינג דאג להעלות את לברקוזן ל-1:3 עוד לפני המחצית בשער בדקה ה-36.

איביסביץ' החזיר פעם נוספת בדקה ה-58, אבל אז הגיע תרנקילו בארנטה, שחקן נבחרת שוויץ שיגיע לכאן עם נבחרתו למשחק מול ישראל, שסגר עניין בדקה ה-83, לפני שקישלינג השלים צמד שלוש דקות לסיום.

ארמיניה בילפלד - המבורג 4:2

המקומיים עמדו בפני סנסציה כשעלו ליתרון מפתיע של 0:2 משערים של כריס קתונגו (9) וארתור וויצ'ניארק המצוין (37), אבל המבורג לא ויתרה בסטיאן ריינהארט היה חתום על השוויון עם צמד מהיר בדקות 40 ו-50, ואיביצ'ה אוליץ' העביר את היתרון לאורחים בדקה ה-64, לפני ששער של דויד יארולים בדקה ה-77 קבע את תוצאות המשחק.

שאלקה - בוכום 0:1

שבוע אחרי ששער שלו עזר לשאלקה לחלץ נקודה מול ברמן, היכה המגן הייקו וסטרמן פעם נוספת, עם שער ניצחון בדקה ה-36, שסידר לפדר רוטן שלוש נקודות מלאות. בתוספת הזמן הורחק כריסטיאן פוקס והשאיר את האורחים בעשרה שחקנים.

אנרגי קוטבוס - בורוסיה דורטמונד 1:0

דורטמונד נצמדה לשאלקה והמבורג בצמרת הטבלה עם עוד ניצחון, והפעם הספיק לה שער בודד של נבן סובוטיץ' בדקה ה-45, שהשאיר את קוטבוס במקום האחרון.

וולפסבורג - פרנקפורט 2:2

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • גל אברמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully