וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה לא טובה ללנדאו ולחמן

המאמנים היותר בכירים בליגה הלאומית העונה נחלו הפסד ראשון במחזור הראשון כשבני לוד מפסידה לאחי נצרת 3:0 והרצליה 1:0 לרעננה

מערכת וואלה!

התקציר באדיבות ערוץ הספורט

אחרי שלושה מחזורים בגביע הטוטו, יצאה אתמול (שישי) הליגה הלאומית לעונת המשחקים 2008/9 כאשר העונה השתפר הסיכוי לזכות בכרטיס לליגת העל. הראשונה שעטה על הסיכוי הזה היא הפועל חיפה, שכבר במשחקה הראשון הראתה בדיוק לאן היא מכוונת עם רביעייה ברשת של הפועל עכו האומללה. מכבי הרצליה ובני לוד פתחו היום (שבת) את העונה בצורה רעה מאוד כשהקבוצה של גילי לנדאו חוטפת תבוסה מהקבוצה של אחי נצרת, שהיתה רוצה לעלות ליגה בסוף השנה. איל לחמן ומכבי הרצליה גם כן פתחו את העונה ברגל שמאל, עם הפסד 1:0 להפועל רעננה.

כידוע, חמש קבוצות יעלו בסוף העונה באופן אוטומטי לליגת העל והקבוצה במקום השישי תזכה בכרטיס למבחנים מול המקום ה-11 בליגת העל, וכתוצאה מכך כמעט כל קבוצות הליגה הלאומית שואפות להעפיל לליגה הבכירה. הפועל באר שבע, שצירפה את גיא לוי וחיזקה את הסגל, סיימה ב-0:0 מאכזב מבחינתה מול עירוני רמת השרון. הפועל כפר סבא, שמשוועת לחזרה מהירה לליגת העל, ניצחה 0:2 את עירוני קרית אתא של רוני דורה. המחזור יינעל ביום שני כאשר הפועל ירושלים תארח את הפועל רמת גן (19:00).

הפועל עכו - הפועל חיפה 4:0

הקבוצה של ירון הוכנבוים אמנם הפתיעה ביכולת גבוהה בגביע הטוטו עם ניצחונות מרשימים בבאר שבע ובהרצליה, אך הפנים היפות שלה התגלו כמעט מכוערות במשחק פתיחת העונה, כשהם סיימו עם תבוסה קלילה ושני מורחקים לחיפה, שבוודאי תתמודד על אחד המקומות הראשונים בליגה.

27 דקות מהפתיחה חיפה הראתה מי בעלת הבית בצפון כשכדור קרן של ערן לוי פגע ברגל של דודו גורש, שוער עכו, ונכנס פנימה. עכו ספגה מכה נוספת כשתשע דקות לאחר מכן בריאן חרסיצ'יץ' פגע ללא כדור בשחקו יריב וראה את הדרך החוצה. חיפה המשיכה לשלוט וביססה את היתרון בדקה ה-70 כשהירקלי ג'פרידזה קיבל כדור ושלח פצצה ברגל שמאל לפינה הרחוקה של גורש.

עכו המשיכה לדעוך ועומר עבדול עזיז הוציא את התסכול על אושרי רואש, פגע בו בראשו בדקה ה-78 וראה את הדרך החוצה. דקה לאחר מכן דודו אברהם קיבל כדור, נכנס לרחבה וכבש את השלישי של החיפאים. סיבטי ליפנייה חתם את המשחק עם השער היפה ביותר כשכדור קרן הגיע אליו מקצה הרחבה, והוא שלח בעיטה נפלאה פנימה.

"לא דמיינתי שזה ייגמר בתוצאה כזו", אמר שלומי דורה, מאמן הפועל חיפה בסיום המשחק. "צריך לזכור שזה רק צעד ראשון. המרתון שלנו בליגה הלאומית התחיל היום ואנחנו נצטרך לסיים ראשונים כי זו המטרה. אמרתי על ערן לוי שכשהוא יתרכז רק בכדורגל, אז אין הרבה שחקנים כשרוניים כמוהו והוא יוכל להביא את זה לידי ביטוי".

"לא נכנסנו טוב למשחק וההרחקה הפריעה לנו מאוד", אמר הוכנבוים בסיום. "אנחנו מערכת מספיק חזקה כדי לטפל בשני השחקנים שהורחקו כמו שצריך. אנחנו צריכים להיות עם הפנים לקראת המשחק הבא. אחרי ההרחקה הראשונה זה היה די אבוד. בליגה ובגביע הטוטו כולם רצים באותה מהירות, אנחנו קבוצה טובה והיום היה לנו פאנצ'ר. נחליף גלגל ונמשיך לנסוע".

עירוני רמת השרון - הפועל באר שבע 0:0

אחרי שבשנים האחרונות הצליחה רמת השרון עם צביקה צמח לשרוד בצורה משכנעת, נראה כי גם העונה הדרך של הקבוצה הקטנה היא להילחם כדי לא להיכנס למקום היחיד שמוביל לליגה א'. עם הסגל שאותו בנו מאמן בני טבק ועופר פביאן היה לרמת השרון מאוד קשה למצוא את השער הבאר שבעי, שנשאר ריק מכדורים.

וזה לא שבאר שבע הייתה מסוכנת יותר. הקבוצה שדווקא ממנה מצפים לעלות ליגה בהליכה, הפועל באר שבע, לא הייתה טובה, מיעטה להגיע להזדמנויות וגם הפנים של אלונה ברקת ביציע הראו סוג של אכזבה. גיא לוי, שסיים את תפקידו בנבחרת הצעירה, מוביל אולי סגל איכותי, אך לפחות במשחק מול רמת השרון זה לא נראה כל כך מבטיח.

"במחצית השנייה השוער שלהם לא נגע בכדור", אמר גיא לוי בסיום המשחק. "כסף לא מדבר על המגרש. הראייה שלנו היא שכמובן שאנחנו רוצים כאן ועכשיו אבל יש מבט על בניית קבוצה, וזה לא רק בהיבט הפרסונאלי, אם בדברים מנהיגותיים. במועדון הזה יש דרישה להצלחות במיידי. אנחנו עובדים על זה. אם נתמיד, נגיע לתוצאות".

"המשחק היה פתוח", אמר עופר פביאן. "גם לבאר שבע היו הזדמנויות ומבחינתנו זו אכזבה שבבית הפסדנו שתי נקודות. אני תמיד גאה בשחקנים שלי, בין אם הם ישראלים או זרים. אני גאה במה שהם עשו בחודשיים האחרונים. יש פה הרמוניה וביחד. מגיעים לנו עוד שניים או שלושה שחקנים שהם בדרך ואני מקווה שנהיה חזקים יותר בחלק הקדמי".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הפועל כפר סבא - עירוני קרית אתא 0:2

אחרי שהיורדת מליגת העל נתנה בקיץ לסלובודאן דראפיץ' את המושכות, הוא החזיר להם לפחות עם ניצחון בכורה בליגה על עירוני קרית אתא, אחת הקבוצות שסומנו ערב פתיחת העונה כיורדת אפשרית. כפר סבא, שהצליחה לשמור על הזרים יעוזה אבובקרי ולירה והישראלים אוהד לויטה, אוהד שום, אלירן סיימון ואבי קנפו, הייתה טובה מהפתיחה והשלימה ניצחון חלק.

16 דקות מהפתיחה גיא דהאן הכפר סבאי העביר כדור מצוין לאבי כנפו ברחבה, וזה בעט מצוין פנימה את הראשון. בדקה ה-32 כפר סבא השיגה את השני כשחילופי מסירות בין עידן שום לכנפו הולידו הקשתה שהשאירה את שגיא שטראוס, שוער קרית אתא, ללא תשובות.

מכבי אחי נצרת - בני לוד 0:3

למרות שבעונה שעברה שהו חניכיו של שמעון הדרי בצמרת הטבלה בסיבוב הראשון ודעכו ככל שהמשיכה העונה, סימנו באחי נצרת גם העונה את אחד מחמשת המקומות הראשונים כמטרה. בני לוד, שאותה מאמן העונה גילי לנדאו, הגיעה למשחק עם הרכב שלא מבטיח הרבה, וניסתה רק להפתיע את את אחי נצרת, לה הפסידה במחזור הקודם בגביע הטוטו.

אבל השחקנים של לנדאו לא הרשימו במיוחד את שחקניו של שמעון הדרי. סרג' איילי כבש בדקה ה-21 את השער הראשון לזכות הקבוצה הביתית. 0:1 לאחי נצרת. בדקה ה-57 סיבך וואהב ברכאת את שחקניו של גילי לנדאו עוד יותר, כשהעלה את אחי נצרת ל-0:2. בדקה ה-64 אלירן חודידה קבע 0:3 וסגר את הסיפור.

הפועל רעננה - מכבי הרצליה 0:1

מכבי הרצליה קיוותה כי מינויו של המאמן, איל לחמן, יסלול את הדרך חזרה לליגת העל, בקלות יחסית, אולם לאחר המפגש עם שחקניו של אלי כהן מהפועל רעננה, ברור כי המשימה לא תהיה פשוטה. הפועל רעננה, שיצרה לעצמה מוניטין כ-"קוטלת" הגדולות, ממשיכה במסורת הספורטיבית המפוארת ולא נותנת לשמות גדולים להפחיד אותה.

איתי טואף העלה את הפועל רעננה ליתרון 0:1 כבר בדקה ה-34 של המחצית הראשונה. במחצית השנייה לא הצליחו שחקני מכבי הרצליה להשוות ובדקה ה-83 אף הורחק אסף קריספיס והותיר את שחקניו של אייל לחמן בשחקן אחד פחות עד לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully