וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מדונה עשתה מרודמן שחקן"

פיל ג’קסון מגלה מי אחראית למיצוי מלוא הפוטנציאל מאיש הקעקועים: ”הוא האתלט הכי גדול שאימנתי”. מונטה אליס ייעדר שלושה חודשים

לפיל ג'קסון יצא בחייו לאמן שניים או שלושה שחקנים מוכשרים. קובי בריאנט, קרל מלון, שאקיל אוניל וסקוטי פיפן הם רק חלק מהם, יחד עם עוד איזה אחד, מייקל ג'ורדן. אבל בשיחה שערך ג'קסון מול סטודנטים באוניברסיטת נבאדה לאס וגאס סיפר המאמן ש"הכי גדול שהוא אימן" הוא לא אחר מאשר דניס רודמן.

האמת היא שג'קסון מכנה אותו The greatest athlete, שזה שונה מעט מהתואר "הכי גדול בכל הזמנים", ובכל זאת - רודמן?! דווקא הוא? "הוא יכול היה לשחק 48 דקות במשחק, ולהיות חזק ונמרץ יותר בדקה ה-48 מאשר בדקה הראשונה", החמיא ג'קסון לחניכו לשעבר.

בהמשך החמיא איש הזן למדונה על כך שעזרה לקריירה של רודמן ואיפשרה לו להשתבח. "מדונה ראתה את מה שמסתתר בו, ורצתה אותו... היא גרמה לו להשתחרר, להיות שערורייתי, היא זו שאיפשרה לדמות האמיתית שלו להיפתח", אמר ג'קסון, "מתברר שדניס לא ידע לכמה צורות ואופנים הדמות שלו יכולה להתפתח".

הלוחמים קיבלו מכה

מכה קשה לגולדן סטייט: מונטה אליס ייעדר שלושה חודשים ולא יפתח את העונה עם הווריורס. אליס, 22, נקע את קרסולו בצורה חמורה כששיחק להנאתו בעיר מגוריו מיסיסיפי.

רק לפני חודש אליס זכה לשדרוג אדיר, כשחתם על חוזה חדש לשש שנים תמורת 66 מיליון דולר. אליס אמור היה להיכנס לנעליים הענקיות של ברון דייויס (שעזב לקליפרס), ופציעתו הותירה את גולדן סטייט תקועה בלי רכז.

"כרגע נראה שניתן את ניהול המשחק למרכוס וויליאמס", אמר בייאוש כריס מאלין, "אבל דון נלסון ואני עוד נקיים הרבה שיחות בנושא. הדבר היחיד שבוודאות לא נעשה זה לקבל החלטות נחפזות".

חלק מרגלו של טיסדייל נקטעה

וויימן טיסדייל, ששיחק 12 עונות ב-NBA ועבר באינדיאנה, סקרמנטו ופיניקס, עבר ניתוח קשה במהלכן נאלץ לקטוע חלק מרגלו. טיסדייל, 44, שחלה בסרטן העצם, מתפקד בשנים האחרונות כמוזיקאי. הוא היה חלק מהסגל של נבחרת ארה"ב ב-1984 וזכה עמה במדליית הזהב באולימפיאדת לוס אנג'לס, וב-1997 פרש מהליגה אחרי 12 עונות מרשימות שכללו ממוצעים של 15.3 נקודות ו-6.1 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully