וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: בית"ר ירושלים ניצחה 0:3 את בני יהודה

חלוץ בית"ר ירושלים טוטו תמוז נתן הופעה מצוינת ב-0:3 על בני יהודה כשכבש שלושער (4, 32 ו-56), הדאבליסטית משיגה ניצחון ראשון בגביע הטוטו. הקבוצה של גיא לוזון נראית חסרת כיוון

טל לוי

תקציר המשחק באדיבות חמש פלוס לייב

פחות משבוע לפני פתיחת העונה, מפלס הלחץ בבית"ר ירושלים ירד בצורה דרמטית, לאחר הניצחון 0:3 על בני יהודה במשחק השלמה מהמחזור השני של גביע הטוטו. אחרי ההפסד המשפיל לקרקוב ועם שני המשחקים בגביע הטוטו, בהם לא הצליחה הקבוצה של יצחק שום לנצח, הגיעה גלולת ההרגעה.

הדאבליסטית לא נראתה כל כך טוב, אבל היא יכולה להודות רבות לטוטו תמוז. חלוצה של בית"ר היה חד ומצוין במשחק. חבריו פירגנו לו והוא ידע לתרגם את הכדורים שקיבל לשערים בדקות 4, 32 ו-56. ייתכן שהאוהדים של בית"ר העדיפו הערב לצפות בכוכב נולד מאשר בקבוצתם האהודה, כשרק כ-1,000 צופים הגיעו לטדי.

בני יהודה עדיין לא מחוברת. המאמן גיא לוזון לא הצליח להדביק את כל מערכי הקבוצה וככה זה נראה על המגרש. הקשר פדרו גלבאן נראה כמו צל של עצמו, כשגם חוליית ההגנה לא בדיוק מבינה מה תפקידה במגרש. ביום שבת זה נגמר עם שלישייה שקיבלה הקבוצה ממכבי חיפה, והפעם עוד אחת מבית"ר. ביום שבת ייפגשו הזהובים את מכבי תל אביב בליגה, ועד אז הם חייבים תחילה לשפץ את הליקויים בהגנה.

מהלך המשחק

דקה 1 - תמוז העביר כדור לאבראו, שבעט חלש. איינוגבה היה במקום וקלט בלי בעיה.

דקה 4 - גול! קוזוקין מסר לתמוז, שהסתובב מצוין, עקף את מרטינוביץ', חדר לרחבה והכניע את איינוגבה בבעיטה מדויקת מכ-15 מטרים. שער יפה לתמוז, 0:1 לבית"ר.

דקה 15 - קוזוקין פרץ מימין, חתך למרכז וברגל שמאל שיחרר בעיטה חזקה מאוד, שחלפה ליד הקורה של איינגובה.

דקה 19 - טוטו תמוז פרץ לרחבת ה-16 של בני יהודה, אבל מכעשרה מטרים בעט ברישול, ואיינוגבה הצליח להדוף ולהציל את בני יהודה מספיגה שנייה.

דקה 30 - קובאצ'ביץ' ניסה לטווח את שערו של הרוש מכ-30 מטרים, הכדור שלו חלף רחוק מהשער.

דקה 32 - גול! זנדברג העביר רוחב טוב, איינוגבה הדף אל מרטינוביץ'. תמוז הגיח מאחור, בעט חזק והכדור חדר פנימה. תמוז עם משחק מצוין ושער שני, 0:2 לבית"ר.

דקה 52 - בני יהודה עם שני מצבים תוך שלוש שניות, אבל הכדור מיאן להיכנס. בפעם הראשונה הרוש הדף, אבל לא טוב, בפעם השנייה קוזוקין הציל עם הרגל.

דקה 56 - גול! בואטנג רץ קדימה, והכניס כדור יפהפה בין כל מגיני בני יהודה לתמוז. החלוץ התקדם קצת ושלח לפינה של איינוגבה המסכן. שער שלישי לתמוז, 0:3 לבית"ר.

דקה 61 - קובאצ'יץ' הרים כדור חופשי מקצה הרחבה. הבלם גרידו עלה לנגוח, אבל במקום להשחיל בקלילות עם הראש משני מטרים, הכדור שלו הלך החוצה. החמצה מסמרת שיער.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שמואל קוזוקין, אריק בנאדו (שמעון גרשון, 46), תומר בן יוסף, יואב זיו (דוד אמסלם, 72), עידן טל, מיכאל זנדברג (דרק בואטנג, 46), דאריו פרננדז, טוטו תמוז, עמית בן שושן, סבסטיאן אבראו (כריסטיאן אלברס, 80).

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ', איבן גרידו, עוז ראלי (אלי ביטון, 70), לירוי צעירי, הרוויה קובצ'ביץ', תמיר כחלון (אלי אברבנל, 62), פדרו גלבאן (שי ניסים, 46), כפיר אדרי, משה ביטון (מוחמד חטארי, 81).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully