וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מציגה: מחליף נולד

בעקבות עזיבתו הצפויה של רוביניו לצ'לסי, תנסה לצרף קבוצת הפאר את דויד וייה או קלאוס יאן הונטלאר. סרחיו ראמוס רוצה חוזה חדש ומשופר

ריאל מדריד כבר מתכוננת ליום שאחרי עזיבתו הצפויה של רוביניו לצ'לסי, כשעל הפרק מספר מצומצם, אם כי איכותי, של מחליפים אפשריים. הראשון, והחם ביותר מבחינת ריאל, הוא דויד וייה. אתמול (שני), הציעה אלופת ספרד 47 מיליון יורו לולנסיה עבור החלוץ האדיר, מלך השערים של היורו האחרון, אלא שזו דחתה את ה"ההצעה האחרונה".

ריאל לא נכנעה, ושעות ספורות לאחר מכן העלתה את ההצעה ל-52 מיליון יורו, בתקווה לסיים את הסאגה. עם ובלי קשר, הביעה הקבוצה את עניינה הגדול בשחקן נוסף מהסגל הספרדי ליורו, סנטי קאזורלה מויאריאל, וכן בדייגו קאפל בן ה-20 מסביליה. באם ייפול המשא ומתן עם דויד וייה, צפויה ריאל לחדש את מגעיה עם קלאוס יאן הונטלאר, חלוצה של אייאקס.

המועדון ההולנדי צפוי לדרוש לפחות 25 מיליון יורו על המעבר, סכום שקשה להאמין שיפחיד את ריאל מדריד, שמנסה בכל כוחה לצרף שחקן התקפה נוסף בטרם ייסגר מועד ההעברות האירופאי, וייפתח שוב רק בינואר.

בינתיים בקבוצה, לסרחיו ראמוס נמאס לשמוע על הסכומים המגוחכים שעפים באוויר בהקשר של כריסטיאנו רונאלדו, ועכשיו של דויד וייה, והוא מרגיש כי הוא ראוי לחוזה חדש. לפי דיווחים בספרד, המגן הבין לאומי דרש העלאה בחוזהו, מ-6 מיליון יורו ברוטו לעונה, ל-6 מיליון יורו נטו. ריאל צפויה להחזיר תשובה בקרוב, כשברקע מחכה בסבלנות מילאן, שכבר הביעה לא פעם את התעניינותה בשחקן ההגנה המצוין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully