וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו: "שבצ'נקו שחקן שמביא אושר לאוהדים"

הדובר הוא הרכש הגדול השני של מילאן בקיץ, רונאלדיניו. גם ז'וזה מוריניו מפרגן לאוקראיני על שיבתו לרוסונרי: "מקווה שייקח את גביע אופ"א"

אחרי חודשיים של שמועות, משאים ומתנים כושלים והרבה אי בהירות, נסגרה סופית עסקת העברתו של אנדריי שבצ'נקו מצ'לסי למילאן. החלוץ האוקראיני שב לקבוצתו הקודמת, ובצירוף העברתו המסוקרת של רונאלדיניו למילאן, דומה כאילו מדובר בקבוצה המרתקת של הקיץ. לברזילאי, שהגיע מברצלונה בקיץ, אין ספק לגבי טיב ההחתמה האחרונה שביצעה הקבוצה: "שבצ'נקו שחקן שמביא אושר לאוהדים", אמר רונאלדיניו, "הוא חלוץ גדול ואני מקווה שאוכל לעזור לו, וביחד נזכה בכל התארים עם ההתקפה המצונית שלנו".

אפילו ז'וזה מוריניו, מאמן אינטר בהווה, שהביא את האוקראיני לצ'לסי תמורת 45 מיליון יורו, מקבל בברכה את שבצ'נקו. "בצ'לסי הוא לא היה שמח בשתי העונות שלו, תחת שלושה מאמנים", אמר הפורטוגלי, שכזכור, לא הרבה לתת לחלוץ דקות משחק, "אני לא מאחל לו דברים טובים כי הוא משחק במילאן, יריבתנו, אבל בואו נגיד שאני מקווה שהוא ייקח את גביע אופ"א", הוסיף מוריניו בקריצה.

חתן השמחה היה נשמע מאושר: "אני מאוד שמח להיות כאן", הוא אמר לאתר הרשמי של מילאן, "זה רגע מיוחד, ואני רוצה להודות לאוהדי צ'לסי שתמכו בי תמיד.

כזכור, "שבה" הבקיע 127 שערים ב-208 המשחקים הקודמים שלו במילאן, תוך שהוא הופך באופן חד משמעי לאחד החלוצים הטובים ביבשת. בדיעבד, המעבר המדהים לצ'לסי היתה הטעות הכי גדולה בקריירה שלו, אבל כעת הוא מנסה לשוב למרכז הבמה העולמית. עושה רושם כאילו החזרה הביתה היא התחלה טובה.

בינתיים, החתימה הקבוצה את פיליפ סנדרוס. הבלם השוויצרי, שבילה את השנים האחרונות בארסנל, לא תמיד בהצלחה יתרה, יחזק את ההגנה המילאנזית אחרי עזיבתם של דאריו סימיץ' ודיאגו, והכישלון במשא ומתן עם הבלם ברניסלאב איבנוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully