וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגיה: טועמה, גולן וסטרול כבשו בניצחונות קבוצותיהם

סלים טועמה כבש ובישל בניצחון סטנדרד ליאז' 0:3 על ווסטרלו. עומר גולן ואבי סטרול, בהקשתה מחצי מגרש, כבשו ב-1:4 של לוקרן על טוביזה

יום גדול לשגרירים הישראלים בבלגיה. שלושת הנציגים ששיחקו היום במדי קבוצותיהם, כבשו שערים, נראו מצוין, ויכולים להעלות חיוך גדול על שפתותיו של מאמן הנבחרת, דרור קשטן. ביום ראשון ינסה הנציג הרביעי, אליניב ברדה מגנק, להשלים סוף שבוע מושלם במשחק קבוצתו מול מונס ברגן בחוץ.

סלים טועמה היה מועמד לחזור להפועל תל אביב במהלך הקיץ, דיבורים על מכבי חיפה נשמעו גם הם, אבל בסופו של דבר הקשר הישראלי נשאר בסטנדרד ליאז' וספק אם היום הוא או אלופת בלגיה מצטערים על כך.

טועמה שיחק הערב (שבת) 90 דקות במדי קבוצתו,שניצחה 0:3 את ווסטרלו וכבש שבוע שני ברציפות. אם לא די בכך, הוא הוסיף בישול והמשיך ספתח מצוין לעונת 2008/9. בעונה שעברה אגב, כבש טועמה שני שערים במהלך כל העונה.

ווסטרלו לא ניצחה את סטנדרד מאז ה-14 באוגוסט 1999 והיום המזל שלה לא השתנה. האלופה המתינה 38 דקות לפני שטועמה כבש את הראשון ושתי דקות לאחר מכן הכפיל דיומרסי מ'בוקאני את התוצאה. בדקה ה-70 נחתמה התוצאה אחרי שטועמה בישל למ'בוקאני את השני שלו ושניהם השלימו משחק מצוין.

לוקרן של עומר גולן ואבי סטרול אירחה את העולה החדשה, טוביזה. בדקה ה-15 הכניס אוו מוסא מאזו כדור בנגיחה, וגולן כבש שער קל מקרוב. בדקה ה-33 הגיע שער מדהים של אבי סטרול. הבלם הבחין בשוער האורח מחוץ לשער, והקשית כדור מדהים לרשת ממחצית המגרש. במחצית השניה כבש מאזו עוד שני שערים, וז'אן באפטיסט פטרנוטה צימק וקבע את תוצאת המשחק, 1:4 ללוקרן. גולן הוחלף בדקה ה-80 למשחק. סטרול השלים 90 דקות מלאות.

* הערב (שבת) נערך המחזור הראשון בליגה הטורקית. סיבאספור סיימה בתיקו 0:0 ביתי מול קייסריספור. החלוץ הישראלי, פיני בלילי, פתח על הספסל ונכנס כמחליף בדקה ה-59, במשחק מול קבוצתו לשעבר.

* פ.ס.וו איינדהובן זכתה הערב בסופרקאפ ההולנדי, לאחר ניצחון 0:2 על פיינורד. דאנקו לאזביץ' (55) ודרק מרסליס (66) כבשו את השערים לזכות אלופת הולנד, שהוסיפה עוד תואר לארונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully