וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: אנדריי שבצ'נקו חוזר למילאן

הרוסונרי וצ'לסי הודיעו רשמית כי השיגו סיכום על חזרתו של האוקריאיני לסן סירו. האוקראיני יעבור בדיקות רפואיות ויחתום ביום שני

לאחר שרשרת הכחשות, ולאחר שנראה שהעסקה על סף פיצוץ, הודיעו הערב (שבת) מילאן וצ'לסי רשמית כי החלוץ האוקראיני, אנדריי שבצ'נקו, יחזור למילאן. על פי הודעה זהה בלשונה שפורסמה באתרים הרשמיים של שני המועדונים, הושג סיכום לגבי ההעברה, אך הפרטים יישארו חסויים. שבצ'נקו יגיע למילאנו ביום שני, יעבור בדיקות רפואיות, שלאחריהן תיחתם העסקה סופית.

שבצ'נקו, שבספטמבר יחגוג 32, שיחק במילאן שבע עונות וכבש 127 שערי ליגה. הוא זכה עם מילאן באליפות, גביע וליגת האלופות. בשנתיים האחרונות בצ'לסי היה שבצ'נקו אומלל ולא הצליח לשחזר את יכולתו. הוא לא הצליח להסתגל ללונדון ושמו נקשר למעבר למילאן במשך כל הקיץ.

במהלך השבוע הודיע סגן נשיא מילאן, אדריאנו גליאני, כי העסקה התפוצצה. רומא נכנסה לתמונה וגיששה אצל החלוץ, אבל הערב כאמור, העסקה נסגרה ושבצ'נקו יחזור לסן סירו, שם הוא אהוב ומוערך על ידי אוהדי הרוסונרי. האוקראיני ימלא את מקומו של החלוץ הפצוע, מרקו בוריילו, ושיתוף הפעולה שלו עם קאקה ורונאלדיניו צפוי להפוך את מילאן למועמדת רצינית לאליפות, לאחר שסיימה רק חמישית אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully