וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוביניו מתקרב לצ'לסי

ריאל תסכים למכור את הברזילאי תמורת 40 מיליון יורו. קניון, מנכ"ל הבלוז, ויתר על בייג'ינג כדי לסגור את העסקה. הבלאנקוס אחרי הונטלאר

חלון ההעברות ייסגר בסוף החודש, והקבוצות הגדולות ממשיכות במסע ההתחמשות לקראת העונה החדשה, שכבר נפתחה. על פי דיווחים שמגיעים הבוקר (שישי) מאנגליה וספרד, צ'לסי וריאל מדריד מתקרבות לעסקת ענק שתעביר את הברזילאי, רוביניו, אל חיקו של המאמן לואיז פליפה סקולארי בסטמפורד ברדיג'.

בספרד מדווח כי ריאל מדריד תסכים למכור את רוביניו תמורת 40 מיליון יורו. סקולארי לוחץ מאוד לצרף את הברזילאי, שמצידו מפנטז על שיתוף פעולה עם המאמן, וסיפר לאחרונה כי הוא עצוב ומדוכא במדריד. מנכ"ל צ'לסי, פיטר קניון, לא נבהל מהסכומים, ביטל את יציאתו לבייג'ינג ומתכוון לסגור את העסקה בקרוב. באנגליה דווח כי צ'לסי תכננה להציע קרוב ל-37 מיליון יורו עבור השחקן, ונראה שהפערים הקטנים יסגרו.

"הודעתי לנשיא, להנהלה ולמאמן שאני מתכוון לעזוב את ריאל מדריד", סיפר רוביניו, ולא הותיר מקום לספק לגבי עמדתו במו"מ. "אני אומר את האמת, אני רוצה לעזוב ואין לו כל בעיה להגיד את זה בתקשורת. אני מתכוון לשחק בפרמיירליג בעונה הבאה", הוסיף רוביניו.

"צ'לסי היא קבוצה נפלאה, וההצעה שלהם טובה מאוד. זה לא הכסף, אני פשוט רוצה לעזוב. השאיפה שלי היא להיות הכדורגלן הטוב בעולם, וזה לא יקרה כשאני משחק בריאל", סיכם הברזילאי.

אחת הסיבות לשינוי בעמדתה של ריאל, שסירבה בתחילה למכור את רוביניו, היא רצונו של המאמן, ברנד שוסטר, לצרף חלוץ. על הכוונת נמצא חלוץ אייאקס, קלאס יאן הונטלאר. על פי דיווחים שונים, ריאל כבר הגישה הצעה לרכוש את "הצייד" תמורת 25 מיליון יורו. עד כה סירבה אייאקס בכל תוקף לשחרר את החלוץ הצעיר.

ובחזרה לצ'לסי. הבלוז צירפו בהשאלה לעונה את החלוץ הצעיר פאביו פאים, 20, מספורטינג ליסבון. הפורטוגלי כונה בעבר "רונאלדיניו הצעיר", ובעונה שעברה הושאל לפאקו פריירה. לצ'לסי תהיה אופציה לרכישה בסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully