וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת בנבחרת על המגינים: "פתחנו טיילת"

21.8.2008 / 0:35

אחרי ההפסד לפינלנד, שחקנים ביקרו את ההחלטה להכליל את קוזוקין בהרכב בעוד שזיו לא שותף, ואמרו שקשטן "לא לקח את המשחק ברצינות"

ביקורת בנבחרת על ההרכב שהעלה דרור קשטן למשחק מול פינלנד. שחקנים בנבחרת אמרו כי קשטן "לא לקח את המשחק מספיק ברצינות", וביקרו את העובדה שפתח בהרכב עם המגן שמואל קוזוקין, שלא משחק בהרכב של בית"ר ירושלים. לעומתו, יובל שפונגין כלל לא נכלל בסגל. גם דדי בן דיין לא הפגין את היכולת שציפו ממנו. לטענת שחקנים בקבוצה, יואב זיו, שעדיף בכל עמדה באגפים, לא שיחק כלל מסיבות לא מוצדקות. למרות המשחק היום, ההערכה בנבחרת היא ששני המגינים שישחקו מול שוויץ יהיו כנראה זיו ובן דיין.

שחקנים העידו כי שני השוערים, דודו אוואט וניר דוידוביץ', כמעט ולא החליפו בניהם מילה במהלך שהותם. "היחסים בניהם לא משהו. דוידוביץ' עקץ לא פעם את אוואט, ולהפך", אמרו שלא לייחוס. לאחר המשחק הודו שחקנים בקבוצה כי היכולת שהציגו במשחק נמוכה ולא תספיק מול שוויץ. "היכולת הזאת אי אפשר לדבר על מונדיאל. פתחנו טיילת ברחבת ה-16. המגנים לא שיחקו".

מאמן הנבחרת, דרור קשטן, אמר במסיבת העיתונאים בסיום המשחק: "היו שתי מחציות שונות לחלוטין. בראשונה היינו סטטיים וללא תנועה. לא הנענו את הכדור לכיוון שער היריב אלא לרוחב ולאחור. השער שהם הבקיעו הגיע להם כי הם שלטו".

"במחצית הראשונה המשחק שלנו היה סביר בחלק ההגנתי", המשיך קשטן, "אבל בצד ההתקפי הוא היה רע מאוד. במחצית השניה היתה נבחרת אחת על המגרש. שלטנו, וזה נדיר מאוד שממצבי ההבקעה אליהם הגענו, לא הבקענו. הכדור פשוט לא רצה להיכנס".

קשטן הוסיף: "ראינו גם דברים חיוביים, בעיקר במחצית השניה - הנעת כדור, לחץ על היריב ויצירת מצבי הבקעה. יש משחקים בהם המצבים האלה לא מובקעים, ונקווה שבעתיד זה יקרה".

לסיכום אמר המאמן הלאומי: "במחצית השניה השחקים השתחררו ולכן ראינו מחצית טובה יותר. זהו משחק הכנה ואני לא מקל בו ראש. עבדנו בצורה אינטנסיבית, וחלק מהדברים עליהם עבדנו, ראינו במחצית השניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully