וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינלנד בתפקיד שוויץ

19.8.2008 / 14:39

כשבועיים לפני המשחק הראשון במוקדמות המונדיאל, תפגוש נבחרת ישראל את מקבילתה הפינית (19:00, ערוץ 5). שמואל קוזוקין בהרכב

בעוד כשבועיים (6.9) תקיים נבחרת ישראל את משחקה הראשון במוקדמות מונדיאל 2010, מול שוויץ. היום (רביעי, 19:00, ערוץ 5), יהיה משחק ההכנה האחרון של נבחרתו של קשטן לקראת קמפיין מוקדמות נוסף שיתחיל עם תקוות גדולות.

ההפתעה היחידה בהרכב הנבחרת הערב היא שילובו של המגן הצעיר, שמואל קוזוקין, שזומן לראשונה לנבחרת הבוגרת רק בשבוע שעבר. הקרב על אפודת השוער הראשון, בין ניר דוידוביץ' ודודו אוואט, הסתיים בסופו של דבר בנצחונו של השני, שיפתח הערב בסקנדינביה.

אמש קיימה הנבחרת אימון ראשון באצטדיון בטמפרה, אשר יארח את המשחק הערב. לפני האימון קיים מאמן הנבחרת, דרור קשטן, מסיבת עיתונאים יחד עם הקפטן יוסי בניון. בה סיכם את המחנה: "היה יוצא מן הכלל. השחקנים הראו רצינות, שאפתנות ורצון. ההתחברות של השחקנים היתה מהירה, ונהניתי מאוד מכל אימון".

לקראת המשחק אמר קשטן: "הערב נצפה בקלטת של הפינים. המשחק מחר יהווה משחק הכנה טוב לקראת שוויץ. פינלנד דומה לשוויץ ויוון מבחינת החוסן הגופני והפיזיות". יוסי בניון אמר לקראת הקמפיין: "תמיד יש תקווה ואמונה, הפעם קיבלנו גם הגרלה נוחה יותר על הנייר. יש בנבחרת שחקנים צעירים שרעבים להצליח. אנחנו מצפים למשחק הראשון מול שוויץ, ומקווים שאצטדיון רמת גן יהיה מלא".

בסגל נמצאים שחקנים שמשחקקים באירופה, ובניון קיווה שהליגיונרים יתרמו ערך מוסף לנבחרת. "כל שחקן ישראלי שיוצא לאירופה מוסיף לנבחרת. המשחק הוא בקצב גבוה וברמה אחרת, ורואים את השינוי".

שחקני הנבחרת והמאמן קראו לאוהדי הנבחרת לתמוך בהם. "ביחד זה אפשרי", אמר קשטן. ההתאחדות לכדורגל החלה כבר במכירת המנויים והכרטיסים למשחק מול שוויץ, ואף יצאה במצבע הצטרפות למועדון האוהדים של הנבחרת (בעלות של שקל ורבע לחודש) המקנה עשרה אחוזי הנחה ברכישת מנויי למשחקי הנבחרת.

הרכב נבחרת ישראל דודו אוואט; שמואל קוזוקין, אבי סטרול, טל בן חיים, דדי בן דיין; גל אלברמן, תמיר כהן, יוסי בניון, אבירם ברוכיאן; אליניב ברדה, רוברטו קולאוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully