וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון טרי: "עכשיו יש לנו מאמן מהטופ"

בלם צ'לסי מרוצה מאוד מהמאמן החדש ודיבר על הדמיון בינו לבין מוריניו. רדנאפ: "4 הגדולות נמצאות ברמה אחרת". יונייטד: פרגוסון מרוצה

מחזור הפתיחה של הפרמיירליג האנגלית כבר מאחורינו כשאת ההצגה המרשימה ביותר נתנה צ'לסי, שעשתה זאת אתמול (ראשון) עם 0:4 מוחץ על קבוצת הצמרת בפוטנציה, פורטסמות.

אחרי שנה מרובת תהפוכות ומשוללת תארים הגיע פליפה סקולארי כדי לעמוד על הקווים בגשר ובעקבות הניצחון גם ג'ון טרי כבר מיהר להגיע למסקנות: "מאמן מהטופ תמיד יעשה הבדל ועכשיו יש לנו מאמן מהטופ. זוכה בגביע העולם ואיש כדורגל גדול".

בלם נבחרת אנגליה גם הסביר: "הוא מאוד מודע מבחינה טקטית. הוא מדבר מעט, אבל כשהוא עושה את זה, כולם מקשיבים. יש מעין הילה מסביבו. יש גם את אפקט הפחד, משהו שלא ראינו אצלו. הוא אוהב גם לצחוק ולספר בדיחות. יש לו את אותה כריזמה שהייתה למוריניו".

ג'ו קול, ניקולס אנלקה, פרנק למפארד ודקו, בבכורה בפרמייר ליג, כבשו והצעידו את הלונדונים לניצחון גדול, אבל המאמן הברזילאי עצמו סירב להיסחף: "השחקנים ביצעו את מה שעבדנו עליו באימונים, אבל נהיה צריכים יותר איכות בעתיד אם נרצה לזכות באליפות ובליגת האלופות".

בצד השני, המאמן המפסיד, הארי רדנאפ, נשמע שבור משהו כבר אחרי מחזור אחד: "אף קבוצה לא תצליח להיכנס לארבע הגדולות השנה. לטוטנהאם יש סגל טוב, אבל הם הפסידו במידלסברו. ארבע הגדולות נמצאות ברמה אחרת. כשהם משחקים, מוסרים ונעים על במגרש, קשה להישאר במשחק".

קיגן ופרגוסון יצאו מרוצים

קצת אחרי שצ'לסי צברה את שלוש הנקודות הראשונות שלה העונה, עלתה מנצ'סטר יונייטד למשחק ביתי מול ניוקאסל, אבל ללא כריסטיאנו רונאלדו, אנדרסון, קרלוס טבז ושחקנים נוספים, לא הצליחה לנצח במשחק שהסתיים ב-1:1.

"שיחקנו טוב במחצית הראשונה והשוער שלהם נאלץ לבצע כמה הצלות טובות כדי להשאיר אותם במשחק", אמר אלכס פרגוסון, שהיה מרוצה מהצורה בה שיחקה קבוצתו. אם לא די בחיסורים הקיימים, השדים האדומים סבלו גם מיציאתו של מייקל קאריק שנפצע (פרגוסון: "הוא ייעדר שבועיים-שלושה") והמאמן הסקוטי הוסיף: "סיימנו את המשחק עם פטריס אברה באגף השמאלי של הקישור ומן הסתם זו לא העמדה בה הוא מצטיין יותר מכל. טבז יחזור עד המשחק מול פורטסמות ורוני חוזר לכשירות מלאה".

נקודה באולד טראפורד היא דבר שכל קבוצה בעולם תשמח להנות ממנו וקווין קיגן לא היה שונה. "לא משנה איזה הרכב מנצ'סטר יונייטד מעלה, זו תמיד תהיה קבוצה גדולה", התייחס מאמן ניוקאסל להרכב החסר של יריבתו, "אם אתה מציג יכולת טובה ומגיע עם גישה טובה, אתה יכול להוציא כאן תוצאה. זה מה שקרה ואני חושב שזה הגיע לנו. אם עשינו את זה פה, נוכל לעשות את זה בכל מקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully