וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם אלברמן בהרכב, מנשנגלדבאך הפסידה

הקבוצה הישראלית בבונדסליגה לא יכלה לשטוטגארט החזקה, והפסידה 3:1. אלברמן אמר בסיום: "רעדו לי הרגליים כשעליתי לכר הדשא"

המחזור הראשון בבונדסליגה המצוינת נפתח כבר אתמול (שבת) כשבמוקד המחזור נצחונות מרשימים של שאלקה, שפתחה עם שלישייה על האנובר ותיקו של ורדר ברמן מול ארמיניה בילפלד. היום התקיימו שני משחקי ההשלמה של המחזור, כששוטגארט גברה 1:3 בחוץ על מנשנגלדבאך, עם גל אלברמן בהרכב וקולואטי ששותף בדקה ה-79. בנוסף, הרטה ברלין ניצחה את פרנקפורט בחוץ בתוצאה 0:2

מנשנגלדבאך לא הצליחה לפתוח את העונה בצורה טובה, כשהפסידה בבית לשטוטגארט החזקה בתוצאה 3:1. תומאס היצלברגר פתח את מסכת השערים בדקה ה-15 כשהעלה את הקבוצה האורחת ל-0:1. צ'יפריאן מאריקה הכפיל את התוצאה בדקה ה-26 ומריו גומז הבקיע את השלישי בדקה ה-44. במחצית השנייה כבש רוב פרינד שער כבוד לזכות מנשנגלדבאך וקבע את תוצאת המשחק. 1:3 לשטוטגארט בסיום.

הנציגים הישראלים בליגה הגרמנית שותפו כאמור במשחק היום. גל אלברמן פתח בהרכב הקבוצה והוחלף בדקה ה-79, בדיוק באותה דקה נכנס למשחק החלוץ רוברטו קולאוטי. במשחק השני שנערך היום גברה הרטה ברלין בחוץ על פרנקפורט כשדה-ארויו כבש את הראשון בדקה ה-44 ופטריק אברט הכפיל את התוצאה בדקה ה-60.

"היה מרגש מאוד לערוך את הופעת הבכורה בליגה הגרמנית, רעדו לי הרגליים כשעליתי לכר הדשא", אמר אלברמן בסיום המשחק, "זה מדהים לעלות למגרש ולראות מולך 55 אלף אוהדים. אלה דברים שטרם נתקלתי בהם ובהתחלה הייתי בהלם כשראיתי את זה. הקצב בגרמניה שונה מאוד מישראל, הרמה כאן גבוהה מאוד ואני מקווה שעם הזמן אשתלב".

על ההפסד אמר אלברמן: "זוהי פתיחת עונה וכשאתה משחק מול קבוצה חזקה כמו שטוטגרט, גם יתרון הביתיות לא כל כך עוזר. כשעליתי למגרש וראיתי את השחקנים שאני משחק מולם, רק אז הבנתי לאן הגעתי. זאת ליגה קשה מאוד ואני מקווה מאוד שנשרוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully