וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני לוי מונה למאמן הפועל תל אביב

9.8.2008 / 19:11

שחקן הפועל ירושלים לשעבר, שמשחק בקבוצת הגברים של המועדון בארצית, ידריך את קבוצת הנשים, שנשארה לבסוף בליגת העל

פיני לוי מונה היום (שבת) למאמן קבוצת הנשים של הפועל תל אביב, שתשחק בעונה הקרובה בליגת העל. הקבוצה, שזכתה באליפות המדינה בשנת 2005/6, ירדה בעונה האחרונה לליגה השנייה, אחרי שבמהלך רוב העונה היא הופיעה עם שש שחקניות בלבד בסגל. במהלך הקיץ ויתרה קבוצת בני יהודה ב', שהעפילה לליגת העל, על מקומה בליגה, והפועל נשארה במקומה.

לוי בן ה-37 יקבל בקבוצת הנשים של הפועל את ההזדמנות הראשונה שלו בקבוצת בוגרות, אחרי קריירת משחק ארוכה, שממשיכה גם בימים אלה במדי הפועל תל אביב בליגה הארצית. הוא החל את הקריירה בהפועל ירושלים, שם גדל, עבר להפועל חולון, וחזר לירושלים כדי לזכות בשני גביעים. שיחק בעונה בקרית ביאליק לפני שנקשר למכבי ראשון לציון שם שיחק במשך שש עונות והיה לקפטן הקבוצה. בשנים האחרונות החל לנדוד בין קבוצות בליגה הלאומית.

הפועל תל אביב ממשיכה להתארגן על מנת לא לרדת, ואחרי שבעונה שעברה הקבוצה החזיקה זרה אחת בלבד, החתימה עד כה את טאירי ווילסון ולורן ארוין. בקבוצה מנהלים מגעים להשארת שירה העליון בקבוצה, ואם תישאר בסופו של דבר, יווצר מצב כי העליון, אשר מאמנת את קבוצת הבוגרים של המועדון בליגה הארצית, תאמן את פיני לוי בקבוצת הבוגרים ותודרך על ידיו בליגה לנשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully