וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסוף הוא נשאר ירוק

7.8.2008 / 9:58

ברט פארב עובר מגרין ביי פאקרס לניו יורק ג'טס, בעסקה מוזרה: בחירת דראפט של סיבוב רביעי עשויה להפוך בתום העונה לסיבוב ראשון

עידן ברט פארב בגרין ביי הסתיים רשמית, וכמו בכל הקיץ הזה - בהפתעה מוחלטת. לאחר שכבר נראה היה שהקוורטרבק ינחת בטמפה ביי, סיכמו הלילה (בין רביעי לחמישי) הפאקרס על טרייד עם ניו יורק ג'טס, והשחקן יעבור למדולנדס.

על פי הסיכום, אם פארב יעלה ל-50 אחוז ממהלכי הג'טס בעונה הקרובה, בחירת דראפט בסיבוב הרביעי שנתנו הג'טס לפאקרס תהפוך לבחירת סיבוב שלישי. אם יעלה ל-70 אחוז מהמהלכים זו תהפוך לבחירת סיבוב שני, ואם ישחק 80 אחוז מהזמן - בחירת סיבוב ראשון. ארון רוג'רס יהיה הקוורטרבק הפותח של הפאקרס.

פארב והפאקרס ניהלו רומן ארוך ומושמץ מאז הודעת הפרישה של השחקן במרץ האחרון. לאחר שהודיע כי הוא רוצה לחזור לשחק, ניהלו הצדדים קרבות הורדות ידיים, שבסיומם כופפו הפאקרס את השחקן. לאחר שנפגש עם המאמן מייק מקארתי, הודיע האחרון כי לא התרשם שלפארב יש די כוחות ואנרגיות חיוביות לשחק בפאקרס.

"ברט העביר פה תקופה ארוכה ונפלאה, ותרומתו למועדון הייתה גדולה ביותר. אנחנו מעריכים את הישגיו ואת מה שעשה למדינת וויסקונסין", נמסר מגרין ביי. "עצוב לנו ששחקן פרש אבל עדיין נותר בו היצר למשחק, ואנחנו מאמינים שהמהלך יאפשר לנו ולו להמשיך הלאה".

וודי ג'ונסון, יושב ראש הג'טס, מסר: "אנו מחכים לפארב ומצפים כבר לראותו לובש את מדי הג'טס. זוהי תוספת כוח רצינית למועדון". מייק טננבאום, ה-GM של הג'טס, הוסיף: "הייתה לנו הזדמנות לצרף את ברט. הרגשנו שזה יפעל לטובת הקבוצה, ולכן עשינו את הצעד הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully