וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרי לוי: "אין לי ספק שאחזור למגרשים"

יצחק סולומון

1.8.2008 / 17:04

השוער אושרי לוי, שאמור היה לפתוח את העונה עם עראבה, עבר ניתוח בהול בעקבות חסימות במעי. כעת הוא צפוי להחמיץ את מרבית העונה

"דברים כאלה מגמדים הכול. כשקורה לך מקרה כזה, אתה מבין שכדורגל זה לא הכל בחיים, שיש דברים מעבר ושהבריאות היא הדבר הכי חשוב", אומר השוער אושרי לוי, שהשתחרר היום (שישי) מבית חולים העמק בעפולה, לאחר ניתוח בהול שעבר, בעקבות חסימות במעי.

לוי, שהספיק להתאמן שבועיים עם העולה החדשה לליגה א', אחווה עראבה, הצטווה על ידי רופאיו להיות במנוחה מוחלטת במשך חודש ימים. "אסור לי אפילו להרים את הילדים שלי", הוא אומר.

תחילתו של הסיפור לפני שבוע. אושרי לוי חש כאבים עזים בבטנו. "לא התרגשתי משום שלא פעם בעבר סבלתי מכאבים בבטן", הוא משחזר, וממשיך "הפעם הכאבים היו חזקים, הלכתי לחדר המיון, תוך שלוש שעות הייתי על שולחן הניתוחים. הרופאים אמרו שהיה לי מזל גדול שהגעתי אליהם. אם הייתי ממשיך לסבול בבית, אני לא יודע איך זה היה מסתיים".

כעת הוא צפוי לעבור החלמה איטית וארוכה במיוחד, שתשבית אותו מחלק ניכר מהעונה הקרובה. ראשי קבוצתו, שביקרו אותו היום (שישי), הבטיחו להעמיד לרשותו את טובי הרופאים, כדי שיחזור כמה שיותר מהר לאיתנו. "כרגע הכי חשוב לי זה לעמוד על הרגליים ולהחלים מהסיפור הזה. אין לי ספק שאחזור למגרשים", אומר לוי.

  • עוד באותו נושא:
  • אושרי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully