וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ישראל ניצחה את איטליה 72:77

27.7.2008 / 22:47

נבחרת ישראל חזרה מפיגור דו ספרתי במשחק האימון הראשון שלה וניצחה את איטליה 72:77. שרף: "ניצחון יפה, אבל זה לא אומר כלום"

נבחרת ישראל פתחה הערב (ראשון) את סדרת משחקי המבחן לקראת מוקדמות אליפות אירופה, עם ניצחון מרשים 72:77, על נבחרת איטליה.

ישראל פתחה בחמישייה עם מאיר טפירו, יותם הלפרין, גיא פניני, עידו קוז'יקרו ועמית תמיר, כשיניב גרין נעדר בגלל פציעה. מתיאו סורניה קלע 11 נקודות מהירות ברבע הראשון ונתן לאיטלקים יתרון 7:15. יותם הלפרין היה השחקן היחיד שתפקד בנבחרת בדקות אלו ועשה את זה כמו שצריך. שתי דקות לסוף הרבע הראשון שלף שרף את ליאור אליהו מהספסל כדי לחסל עוד פרק בטלנובלה ביניהם. ישראל המשיכה להאבק ובסוף הרבע הראשון רק 16:17 לאיטלקים.

שתי נקודות מהקו של אליהו בתחילת הרבע השני גרמו לכך שבמחנה הישראלי חשבו שהחלק הטוב של הרבע הראשון ימשיך, אך הם התבדו. ריצת 0:13 של האיטלקים שלחה את צביקה שרף לפסק זמן חירום בפיגור 18:31. שרף שלח את יוגב אוחיון ועומרי כספי, במשחק הבכורה של שניהם, והם מצידם הכניסו רעננות למשחק. ישראל צימקה ל-33:24, אך האיטלקים סגרו את המחצית טוב מאוד מבחינתם וביתרון 27:39.

הרבע השלישי היה ההיפך הגמור ממה שהציגה הנבחרת במחצית הראשונה. האיטלקים פתחו טוב כמו את הרבע השני ועלו ליתרון 15, אך אז התעורר גיא פניני, שקלע 7 רצופות, וביחד עם עמית תמיר הריץ את ישראל לריצת 0:11 ולפיגור 42:38 בלבד. שלשה נוספת של פניני הורידה את ההפרש לנקודה אבל האיטלקים התעשתו וגמרו את הרבע השלישי ביתרון 49:54.

חניכיו של שרף פתחו את הרבע הרביעי מצוין, בעיקר בזכותו של ליאור אליהו, ועלתה ליתרון ראשון במשחק 54:55, 8 דקות לסיום המשחק. דווקא אחרי הדקות הטובות נפצע ליאור אליהו, ולא שב אל המשחק. מי שלקח את ההגה היה עידו קוז'יקרו, שהפגין דומיננטיות ושלח את ישראל ל-61:67. המומנטום הישראלי המשיך והיתרון צמח ל-65:74. הנבחרת הורידה את הרגל מהגז, אבל הניצחון הובטח: 72:77.

שרף מרוצה, ונזהר

קלעו לישראל: גיא פניני 21, עמית תמיר 12, עידו קוז'יקרו 9, ליאור אליהו ומאיר טפירו 8 כ"א, יוגב אוחיון 7, יותם הלפרין ועומרי כספי 4 כ"א, רביב לימונד ומורן רוט 2 כ"א.

לאיטליה: סוראנייה 17 (5-7 לשלוש), פאנטוני ומורדנטה 9 כ"א, מאנצ'ינלי 8, בולרי 7, קאבליירו 6, די ג'יוליומאריה, סיטאדיני והאקט 4 כ"א, ויטאלי ואמורוסו 2 כ"א.

שחקניו של צביקה שרף ימשיכו בימים הקרובים להתאמן בבורמיו, ובסוף השבוע ישתתפו בטורניר מרובע עם איטליה, צרפת ופולין. לאחר הטורניר תחזור הנבחרת ביום שני ארצה, ולאחר שבועיים תערוך שלושה משחקי אימון מול נבחרת פולין. בסוף אוגוסט תצא לטורניר באסטוניה עם הנבחרת המקומית, דנמרק ואוקראינה.


"עשינו ניצחון יפה. אבל זה לא אומר כלום", אמר צביקה שרף אחרי המשחק, "מחר נחזור להתאמן לפי התוכנית. עמדנו בכמה מטרות שהצבנו לעצמינו. כל ה-14 שותפו פחות מ-20 דקות חוץ מפניני שהצטיין. הרבע השני היה לא טוב, אבל זה טבעי כי הייתה התרגשות אצל הצעירים ששיחקו. עשינו קאמבק גדול. שיפרנו תוך כדי המשחק את ההגנה ואת אחוזי הקליעה. אנחנו ממשיכים לעבוד".

  • עוד באותו נושא:
  • איטליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully