וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד לרוברטו קולאוטי במדי מינשנגלדבאך

החלוץ הישראלי נכנס במחצית וכבש צמד בניצחון קבוצתו 1:3 על הירנביין במשחק אימון. 45 דקות לאלברמן. צ'לסי הביסה 0:4 קבוצה סינית

החלוץ הישראלי ארגנטינאי, רוברטו קולאוטי ממשיך לגלות יכולת מצוינת במשחקי ההכנה של קבוצתו, בורוסיה מנשנגלדבאך. קולאוטי נכנס הערב (רביעי) כמחליף בפתיחת המחצית השניה, וכבש צמד שערים בדרך לניצחון 1:3 לעולה החדשה על הירנביין ההולנדית.

שתי דקות מפתיחת המחצית השניה, במצב של 1:1, כבש קולאוטי במצב של אחד על אחד מול השוער, לאחר מסירה נפלאה של מרקו מרין. בדקה ה-60 הוא השלים צמד, בשער שהגיע ממבצע קבוצתי מצוין. הקשר הישראלי של מנשנגלדבאך, גל אלברמן, נכנס גם הוא למגרש יחד עם קולאוטי בפתיחת המחצית השניה.

העולה החדשה לבונדסליגה גילתה יכולת מצוינת, שלטה במגרש והייתה קרובה להגדיל את התוצאה. ממש לקראת הסיום קולאוטי היה קרוב לשלושער, אך הבעיטה שלו פגעה רק במשקוף. כך או כך, היכולת של החלוץ יכולה לעודד את מאמן הנבחרת, דרור קשטן, לפני פתיחת קמפיין מוקדמות המונדיאל.

פתיחה טובה גם לסקולארי

צ'לסי פתחה את עידן לואיז פליפה סקולארי ברגל ימין. הקבוצה ניצחה 0:4 את גואנגזו פרסוטיקל הסינית, במשחק שפתח את מסע ההכנה במזרח. סלומון קאלו, פרנק למפארד, פרנקו די סאנטו ושון רייט פיליפס כבשו לזכות הבלוז. די סאנטו אגב, הוא חלוץ ארגנטינאי בן 19 שהוקפץ מקבוצת המילואים על ידי סקולארי.

"זה לא היה מלחיץ כלל וכלל, הייתי רגוע. תמיד טוב לפתוח את המשחק הראשון עם ניצחון, למרות שהתוצאה לא משנה יותר מדי. הקבוצה עדיין לא מוכנה, וסבלנו מקשיים פיזיים שנצטרך לפתור", אמר סקולארי לעיתונאים בסיום המשחק. חוזה בוסינגווה, שהגיע מפורטו בקיץ, הוחלף אחרי 20 דקות משחק בלבד לאחר שנפצע, והוא יעבור בדיקה כדי לקבוע את מצבו.

גם בצרפת נערכו הערב משחקי ידידות. מארסיי ניצחה 1:3 את מונאקו בודווין זנדן פתח את מסכת השערים עם כיבוש בדקה ה-33. ג'יבריל סיסה, שמספר קבוצות מעוניינות בשירותיו, הרשית צמד בדקות 57 ו-63 ונתן עוד חומר למחשבה למאמן הבלגי אריק גרטס לגביו. ליאנדרו קופרה צימק בדקה ה-65. בעוד משחק על טהרת ארץ הבאגט נפרדו בורדו וטולוז בתיקו נטול שערים. יובנטוס גברה 1:2 על ברונדבי הדנית. חלוץ הרכש מפאלרמו שהגיע הקיץ לקבוצה, אמאורי, כבש את השער הראשון (36). וינצ'נזו יאקווינטה הכפיל את התוצאה (43), פרנרוד רק צימק בפנדל (57).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully