וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ילדרס חתם באולימפיאקוס

כוכב אטלנטה הוקס משלים סגל חלומי לקבוצה היוונית, ירוויח כ-20 מיליון דולר בשלוש שנים. צ'ילדרס: "גיליתי עיר נפלאה וארגון מרשים"

אולימפיאקוס ממשיכה להפציץ. היום (רביעי) החתימה הקבוצה את ג'וש צ'ילדרס מאטלנטה הוקס, באחת ההחתמות המרשימות בתולדות הכדורסל האירופאי. אם לוקחים בחשבון גם את צירופם בקיץ של ניקולה וויצ'יץ' ותאו פפאלוקאס (וכמובן יותם הלפרין), הרי שהקבוצה היוונית ממשיכה בהצהרת הכוונות שלה. צ'ילדרס, על פי הדיווחים באטלנטה, צפוי להרוויח למעלה מ-20 מיליון דולר בשלוש שנים.

"זה סופי, הרגע חתמתי", סיפר צ'ילדרס מאתונה, "לא ידעתי למה לצפות כשהגעתי לכאן, אבל גיליתי עיר נפלאה וארגון מרשים. מה שהם עושים כאן גורם לי להרגיש בבית".

נדמה שמעולם לא הגיע לאירופה כוכב NBA כל כך צעיר ומבטיח, שקרוב לשיאו ולפי הפרשנים אף צפוי היה להשתפר ולהשתבח. צ'ילדרס, 25, שקלע בעונה שעברה 11.8 נקודות ב-57 אחוזים מהשדה, נתן עונה מצוינת בהוקס המפתיעים, שמתחו את הסלטיקס במהלך הסיבוב הראשון בפלייאוף.

אולימפיאקוס יצאה המרוויחה הגדולה ממעמדו הלא ברור של צ'ילדרס באטלנטה. השחקן סיים העונה את חוזהו בקבוצה, ובהנהלה השסועה של ההוקס יותר מודאגים בימים אלה מעתידו של ג'וש סמית ובניסיונות להשאיר את הכוכב הגדול יותר בקבוצה. אולי בגלל זה באטלנטה לא הצליחו למצוא את הסכומים שישאירו את השחקן בשורותיהם, וההצעה שלהם של 5.5 מיליון דולר "בלבד" לעונה לא הצליחה להשאיר אותו.

הגעתו של צ'ילדרס ממשיכה מגמה של שחקני NBA שעוזבים את "הליגה הטובה בעולם" לאירופה: קרלוס דלפינו (שעבר לחימקי מוסקבה תמורת 30 מיליון דולר), חואן קרלוס נבארו (שחזר לברצלונה תמורת חוזה אגדי) ובוסטיאן נאכבר (שעבר לדינמו מוסקבה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully