וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנאים: ”לא אעבור על זה לסדר היום”

מאזן גנאים לא מתכוון להתעלם מהאירוע המביש בו שבעה משחקני בני סכנין נעצרו בדיוטי פרי בחשד לגניבת בשמים. גורם במשטרה: ”נגנבו בשמים בשווי 4,000 דולר”. גורם בקבוצה: ”השחקנים הודו בגניבה כדי לעלות למטוס”

מבוכה גדולה בנתב"ג. בני סכנין, שעשתה את דרכה לספרד לגומלין מול דפורטיבו לה קורוניה באינטרטוטו, נאלצה להתמודד היום (רביעי) עם פרשה שבה מעורבים לא פחות משבעה שחקנים, החשודים בניסיון לגנוב בשמים בדיוטי פרי. כל השחקנים שנתפסו נעצרו באופן מיידי.

על פי הדיווח, קצין הביטחון של הדיוטי פרי עצר את השחקנים ועיכב אותם לחקירה. בעקבות האירוע, המטוס שאמור היה להמריא לספרד התעכב ובסופו של דבר המריא באיחור. השחקנים שמעורבים בפרשה ייחקרו לכשישובו מספרד. בבני סכנין מסרו בתגובה לפרשה כי "מדובר באי הבנה".

גורמים בסכנין טענו לאחר העלייה למטוס שחלק מהשחקנים הודו שגנבו בשמים רק כדי לעלות למטוס. על השאלה האם זו הוראה מכוונת של אחד מאנשי סכנין, ענה אותו גורם: "השחקנים פעלו כך כי ידעו שאם לא יודו, הם לא יוכלו לשחק מול דפורטיבו. כשיחזרו לארץ, התקשורת תיווכח שהם חפים מפשע ושמדובר בהר שהוליד עכבר".

כעת מתחילים לחקור יותר לעומק את הפרשה וגורם המעורה בפרשה סיפר, שלא לייחוס: "בחלק מהתיקים של השחקנים נמצאו מספר בשמים ושווי כל הבשמים שנגנבו הוא כ-4,000 דולר".

דובר מחוז מרכז של המשטרה, שלומי שגיא, עדכן: "דווח לנו כי שבעה שחקנים גנבו מחנות הדיוטי פרי מוצרי בשמים. הם עוכבו לחקירה, שישה נחקרו ואחד שוחרר. חלק הודו וחלק קשרו את עצמם לאירוע ושוחררו בערבויות. הם ייחקרו לאחר שישובו מחו"ל".

מאזן גנאים, ששמע על הפרשה, אמר: "אני לא יודע בדיוק מה קרה, אבל אם הדברים יתבררו כנכונים, לא אעבור על זה לסדר היום. לפני שאגיב, כדאי שאשמע את הגרסה המקורית מפי מנהל הקבוצה והמאמן".

"אם נגנוב שער מוקדם, תהיה התפתחות שונה"

זו לא הפעם הראשונה ששחקני כדורגל מסתבכים בפרשה מהסוג הזה, זאת באם כמובן יתבררו החשדות כנכונים. ב-1984 התפוצצה "פרשת קובלנץ", בה מספר שחקני נבחרת הנוער של ישראל העלימו קופת צדקה בה היו 150 מרקים גרמניים. למרות הנסיונות להשתיק את הפרשה, היא התפוצצה בכלי התקשורת שבועיים לאחר מכן. לא זאת בלבד, שחקני הנבחרת היו מעורבים גם בגניבת ציוד מחנויות ספורט והימורים במשחקי קלפים.

כזכור, בסוף השבוע האחרון סיימה סכנין בהפסד מינימלי 2:1 מול לה קורוניה באיצטדיון קרית אליעזר, כשהיא יודעת שניצחון שלה בגומלין בספרד יעלה אותה לסיבוב המוקדמות השני של גביע אופ"א. אלא שכעת הראש כנראה יהיה מוטרד בדברים אחרים ולא מן הנמנע שהמעורבים בפרשה, מעבר לעובדה שהם ייענשו על פי החוק, הם כנראה ייאלצו לשאת בעונשים במסגרת הקבוצתית.

עוד לפני התקרית התראיינו אנשי הקבוצה לקראת יציאתם לספרד. הבעלים מאזן גנאים לא יהיה נוכח במשחק משום שהוא נשאר בארץ לרגל עסקיו האישיים. המאמן פרדי דוד אמר: "אני לא מכיר בספורט את המונח 'אין סיכוי'. אם נגנוב שער מוקדם בדקות הראשונות תהיה התפתחות שונה. העוצמה של דפורטיבו בבית שלה ידועה. אנחנו נוסעים ליהנות מכדורגל. זה מפעל שאנשים לא לוקחים ברצינות ואנחנו כן. לא כל יום נוכל לשחק שם. נקווה שיבוא קהל".

החלוץ אושרי גיטא טס עם הקבוצה למשחק ואמר: "אני מאוכזב מאוד מפני שחלמתי לשחק מול דפורטיבו וזה לא יתגשם. עושה רושם שסכנין זה מקום נחמד וחם, אני מקווה שתהיה עונה טובה מבחינה קבוצתית. אנסה להבקיע ולבשל כמה שיותר שערים. התוכנית שלי העונה היא להשתדרג מבחינה אישית ולכן הגעתי לכאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully