וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנגסטר לשעבר? בוא לעזור לנו

16.7.2008 / 21:32

ה-NFL מעוניינת להיעזר במומחים שיפענחו האם שחקנים עושים מחוות שמוקדשות לכנופיות רחוב. ה"השראה" לרעיון: דווקא פול פירס

להנהלת ה-NFL נמאס מהעובדה שבכל יום מישהו אחר מואשם במעשה פלילי, אלא שהיא לא מצליחה למנוע את המעשים הללו. כעת יש לליגה פיתרון מקורי: היא מאיימת לקנוס שחקנים שיעשו תנועות שמוסכמות בכנופיות רחוב, כך מדווח ה-"לוס אנג'לס טיימס".

"היו מספר דברים חשודים שראינו", אמר מילט אלריך, סגן נשיא הליגה בענייני אבטחה. "כשנראה משהו כזה, נתנפל עליו ונמגר אותו מייד ללא היסוס". ההשראה לעניין הזה הוא מספר מוגבר של תנועות חשודות ומאיימות שנראה בפלייאוף ה-NBA האחרון. פול פירס, כוכב האלופה בוסטון סלטיקס, עשה תנועה כזו לספסל של אטלנטה, ונקנס על ידי הליגה בסכום של 25 אלף דולר. כעת מתכוונים גם ה-NFL לעקוב באמצעות מומחים אחרי התופעה.

"תמיד חשדנו שזה קיים גם כאן", אמר מייק פריירה, האחראי על השיפוט בליגה, "ומקרה פירס הוכיח שצריך לבדוק את הנושא באופן עמוק יותר". אלריך אמר כי הוא לא מאמין שהתופעה נפוצה במיוחד, אבל גם כך לא רוצה להשאיר מקום לספק. אלא שפירוש תנועות ידיים הוא לא בדיוק דבר חד משמעי.

"מאיפה יודעים למה מתכוונים שחקנים מכל רחבי המדינה?", אמר התופס של ג'קסונוויל דניס נורת'קאט. "לאנשים יש סימנים לילדים שלהם, למשפחה שלהם. מה ההבדל בין זה לבין סימון בתנועת כנופיה?".

התפתחות אחרונה בעניין ברט פארב: סוכנו של השחקן, ג'יימס "באס" קוק, אמר כי הוא לא מתכנן לבקש מיידית מהפאקרס לחזור לרשימת השחקנים הפעילים. "כרגע יש לנו עד המחזור השישי, וברט לא יחזור לשחק כמחליף. גרין ביי תחליט מה היא רוצה לעשות, זה המהלך שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully