וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להתראות ותודה, רוני"

ספרד נפרדת מאחד מגדולי הכדורגלנים, רונאלדיניו שעובר למילאן, וב'מארקה' המדרידאי מפרגנים לברזילאי, שישתתף באולימפיאדה

אמש (שלישי) סוכמה אחת ההעברות הכי גדולות של הקיץ. רונאלדיניו, שעד לפני מספר שנים נחשב לשחקן הכי טוב בעולם, עשה את המעבר הצפוי מברצלונה למילאן. הרוסונרי ישלמו תמורתו כ-21 מיליון יורו. רוני חתם לשלוש שנים וירוויח 6.5 מיליון יורו לשנה.

רונאלדיניו עבר תקופה קשה במועדון הפאר הקטאלוני. לאחר שנתיים מוצלחות ביותר, הגיעו שנתיים הרבה פחות טובות. בעונתו האחרונה בבירת קטאלוניה הוא מיעט לשחק וסופסל לא מעט על ידי מאמנו פרנד רייקארד, שבינתיים גם הספיק לעזוב את המועדון. הקשר הברזילאי עלה במשקל, וכבר איבד הרבה מהקסם שלו. כעת, הוא יחבור לשני ברזליאים אחרים, קאקה ואלשנדרה פאטו כדי ליצור את אחת חוליות הקישור הטובות והמאיימות ביותר בעולם.

עזיבתו של רוני, ביחד עם הליכתו הצפויה של סמואל אטו, מסמלת בעצם סוף עידן בבארסה. אחרי מספר שנים מאוד מוצלחות בהן זכו בשתי אליפויות ספרד ובצ'מפיונס ליג תמה תקופה בברצלונה.

רונאלדיניו: "מתחייב לעבוד קשה"

עסקת ההעברה של רונאלדיניו נפרסה על פני כשלושה חודשים ארוכים. בימים האחרונים הגישה מנצ'סטר סיטי הצעת ענק לברצלונה במטרה להשיג את מילאן, אבל הכוכב רצה להגיע למקדש הכדורגל האיטלקי, הסן סירו. עוד לפני שהוא יחתום על חוזהו בקבוצה, עד יוני 2011, הוא יעבור בדיקות רפואיות.

"אני מצטער על הזמן שעבר, אבל העובדה היא שתמיד רציתי לעבור למילאן", אמר רוני ל'גאזטה דלו ספורט'. "זה לא רגע מתאים לדבר על ברצלונה, כיוון שאני רוצה ליהנות מן הפרק החדש בחיי. אני רק מתחייב לעבוד קשה במילאן, ולא רק על הטכניקה שלי".

מחלוקת נוספת שהתגלעה בזמן האחרון בין רוני לברצלונה נגעה לגבי רצונו לשחק בנבחרת ברזיל באולימפיאדת בייג'ינג. בארסה ניסתה למנוע את המהלך, כמו מילאן שניסתה לחסום את רצונו של קאקה לייצג את ארצו. אלא שמסתבר כי רונאלדיניו הפטריוט דאג להכניס חוזה בסעיף שמחייב את מילאן לשחררו למשחקים האולימפיים. הקבוצה האיטלקית הספיקה להודיע כי תשחרר את רונאלדיניו למשחקים האולימפיים בבייג'ינג 2008.

'ספורט': "נגמרה אופרת הסבון"

ב'מארקה', המזוהה עם ריאל מדריד, ידעו להיפרד יפה מאחד מהשחקן שאחת מהתמונות הזכורות ביותר מהתקופה שלו בספרד היא של אוהדי ריאל מוחאים לו כפיים אחרי שער שכבש נגדם. "להתראות ותודה, רוני", נכתב בכותרת ומתחת הגיעה הידעה על מעברו של השחקן למילאן.

סנטי נולה, מהעיתון 'אלמונדו דפורטיבו' הקטאלוני, כתב: "רונאלדיניו היה השחקן הטוב בעולם כשהוא שיחק בברצלונה ואת זה אף אחד לא יצליח למחוק. עכשיו הברזילאי הגדול ינסה להחזיר לעצמו את התואר הזה במילאן, אליה הוא רצה לעבור ובה הוא סיכם הרבה לפני ההודעה אתמול".

'ספורט' הקטאלוני גם כן, כתב "נגמרה אופרת הסבון. הכוכב מפורטו אלגרה עזב את ברצלונה ויעבור למילאן", ותיאר את "שעותיו האחרונות של רונאלדיניו כשחקן ברצלונה" ואת השתלשלות העניינים לאורך היום ועד הסיכום.

ג'יימס הורנקאסל מצ'אנל 4, שם את האצבע על כך שגם ריבאלדו וגם רונאלדו הגיעו למילאן בשלב כלשהו אחרי ששיחקו בברצלונה, אבל לא הצליחו להציל את הקריירות שלהם מלדעוך והוסיף שהמבחן הגדול של הכוכב החדש יתחיל קודם כל בחדר ההלבשה, זה שבברצלונה הוא גרם לחצייתו למחנות.

אנטונו לבאטה, פרשן צ'אנל 4 דווקא יצא נגד מדיניות הרכש של מילאן. "הברזילאי מייצג את הקצפת שעל העוגה, אבל הבעיה שהעוגה קורסת", כתב לבאטה. "מה החוכמה להוסיף את רוני לקאקה, פאטו וקלארנס סיידורף? מילאן הייתה צריכה את רונאלדיניו לפני שנתיים, לא עכשיו".

גם ב'גאזטה דלו ספורט' האיטלקי תיארו את מהלך העניינים בשעות היום בהן סוכמו הדברים בין מילאן לברצלונה, ודיווחו על כל התפתחות לצד השעה בה היא ארעה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully