וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכמה העברתו של רונאלדיניו למילאן

בהודעה רישמית של האיטלקים נאמר כי השחקן יוצג מחר במחנה האימונים של הקבוצה. רונאלדיניו ירוויח כנראה 6.5 מיליון יורו לעונה

קבוצת הפאר האיטלקית, מילאן, תציג ביום רביעי במחנה האימונים במילאנו את שחקן ברצלונה, רונאלדיניו, כך פורסם באופן רישמי על ידי הנהלת מילאן. "שתי הקבוצות הגיעו לסיכום על העברתו של רונאלדיניו למילאן", נאמר בהודעה הרשמית של הקבוצה האיטלקית. "ביום רביעי השחקן יגיע למועדון לבדיקות רפואיות ועל מנת לחתום על החוזה שיקשור אותו לקבוצה עד ל-30 ביוני 2011". כזכור, היום נערכו שיחות ארוכות בין הצדדים וככל הנראה שיחות אלו סללו באופן סופי את דרכו של הכוכב הברזילאי, שזוהרו דעך בשנה האחרונה, אל הסרייה A.

אתמול הגיע רונאלדיניו לברצלונה ולא הופיע לבדיקות הרפואיות עם יתר השחקנים. גם סגן נשיא מילאן, אדריאנו גליאני והיועץ לענייני העברות וסוכן העל, ארנסטו ברונזטי הגיעו לעיר במטרה לסכם את תנאי ההעברה. רונאלדיניו, על פי הדיווחים, מעוניין לשחק אך ורק במילאן. עכשיו דיווח הגזאטה דלו ספורט באתרו הרשמי על כך שמילאן תשלם לברצלונה 18.5 מיליון יורו עבור עזיבתו של השחקן הברזילאי את הקטאלונים. רונאלדיניו עצמו יקבל חוזה לשלוש שנים וירוויח 6.5 מיליון יורו לשנה.

החתימה על החוזה עם האיטלקים מסמלת עבור הכוכב הברזילאי סוף טוב לתקופה הקשה ביותר בעבר בקריירה האירופית שלו. עכשיו מוטלת על רונאלדיניו חובת ההוכחה בליגה האיטלקית. אם יצליח, החזרה לקידמת הבמה של הכדורגל העולמי תהיה מהירה וקלה.

עדכון ראשון: 15.7 19:51
עדכון אחרון: 16.7 00:43

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully