וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו אורב לארגנטינה

10.7.2008 / 12:55

בראיון מיוחד לוואלה! ספורט, מספר קשר ברמן על החלום להביא מדליית זהב ראשונה לברזיל, הרוח החדשה שהוא הפיץ בבונדסליגה והתכנית לעתיד גדול יותר

"ארגנטינה היא מתחרה גדולה שלנו בכל מפעל כדורגל ובאולימפיאדה הסיפור לא יהיה שונה. אבל אנחנו צריכים לחשוב רק על עצמנו ולהתרכז במשחק שלנו", אומר קשרה של ורדר ברמן, דייגו.

עם 38 הופעות בנבחרת הבוגרת ומרום מעמדו כאחד מהשחקנים הטובים ביותר בבונדסליגה, הקשר ההתקפי בן ה-23 אמור להיות אחד מהמנהיגים של נבחרת ברזיל במשחקים האולימפיים שיתפתחו בתחילת החודש הבא בסין, אבל נכון לעכשיו מערימה ברמן קשיים והיא לא מוכנה לשחררו. למרות זאת, הקשר עדיין מקווה שראשי קבוצתו ישתכנעו וירשו לו לנחות בבייג'ינג ולהיות שותף לעוד ניסיון ברזילאי להביא זהב אולימפי ראשון בכדורגל.

"העובדה לפיה ברזיל מעולם לא זכתה בזהב האולימפי בכדורגל היא הגורם הגדול ביותר למוטיבציה הגדולה שלנו לעשות את זה", הוא מספר בראיון מיוחד לוואלה! ספורט, "הרי זה אחד מהתארים היחידים בכדורגל העולמי בהם ברזיל לא זכתה. יש לנו שחקנים מאוד איכותיים בסגל ואנחנו יכולים לשחק בכמה שיטות, אבל עלינו יהיה לזכור לכבד את היריבות שלנו ולא לשכוח שבאולימפיאדה תמיד היו הפתעות".

מי שלא ישחק באולימפיאדה הוא קאקה, שלא הוזמן כאחד משלושת השחקנים המבוגרים שמותר לכל נבחרת לשתף. למרות זאת, השניים חברים בנבחרת הבוגרת ודייגו נדרש לשאלה האם שניהם יכולים לשחק ביחד: "שחקנים גדולים צריכים להתרגל לסגנונות כדורגל שונים, זה עניין של אימונים. קאקה הוא שחקן גדול ומאוד אינטגלנטי ולכן הוא מסוגל להסתגל לתפקידים שונים על המגרש. אני בטוח שאנחנו יכולים לשחק ביחד".

"אני תמיד מחפש את את האתגרים הגדולים"

כוכבו של הקשר הברזילאי זרח כבר כשהיה בן 17, אז הוליך ביחד עם רוביניו את סנטוס לאליפות. אחרי שנתיים של חוסר יציבות וחוסר אמון במשך מספר חודשים מצידו של קו אדריאנסה בפורטו, הגיע לגרמניה והפך לעוד סממן לתחייתה של הבונדסליגה.

"הליגה הגרמנית התפתחה בצורה משמעותית בשנים האחרונות והיום היא נשענת על האיכות הגבוהה של הרבה מהשחקנים שמשחקים בה", הוא מפרש את ההתקדמות, "כתוצאה מכך גם ההתעניינות של הקהל התפתחה בצורה רצינית והליגה מושכת תשומת לב בזכות העובדה שהיא משודרת ברחבי העולם".

במהלך הקיץ הוזכר שמו של דייגו כמועמד לעבור לקבוצות הגדולות בספרד ובאיטליה, אבל הוא לא מוכן כרגע להצביע על המקום המועדף עליו: "אני תמיד מחפש את את האתגרים הגדולים. אני רק רוצה להיות בריא ולשחק היכן שהתנאים יהיו הטובים ביותר. בבונדסליגה או בכל ליגה אחרת".

"רונאלדיניו צריך לחזור למצב בו הוא נהנה"

* איך החיים בליגה בה קבוצה אחת גדולה רוכשת את מירב הכוכבים מדי שנה?

"זה רק גורם לאתגר ולמוטיבציה להיות גדולים יותר".

* האם אתה מרוצה מההתקדמות שעשית מאז עזבת את סנטוס?

"אתה תמיד צריך לשאוף להתקדם ולגדול. אני מרוצה ממה מהדרך שעשיתי ואני מקווה להמשיך להשתפר בכל שנה".

* מה לדעתך צריך לעשות רונאלדיניו כדי לחזור לעצמו?

"הוא צריך לחזור למצב בו הוא נהנה ומרוצה מהמשחק. הוא סופרסטאר".

* מה היה הרגע הגדול ביותר בקריירה שלך?

"קשה לשים את האצבע על אחד, אבל אני יכול להגיד שהשער שכבשתי מיותר מחצי מגרש נגד אאכן לפני שתי עונות, היה רגע בלתי נשכח ומרגש" (לינק בתחתית העמוד).

* כשחקן שצפה מהצד ביורו ומשחק בבונדסליגה, מה לדעתך חסר לגרמניה כדי לזכות בטורניר?

"בגרמניה יש כדורגל מצוין והיורו היה מאוד מאוזן. אני מאמין שהם לא זכו בטורניר רק בגלל הפרטים הקטנים".

* לעתים נראה ששוק ההעברות והמשכורות השתגע השתגע. מה דעתך על כך?

"כל שחקן צריך להילחם כדי להשיג את מה שהוא מאמין שמגיע לו ואת מה שהוא מאמין שהוא שווה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully