וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו לברצלונה: "בכוונתי להתכונן לאולימפיאדה"

הברזילאי המבוקש במילאן, מנהל התכתשות מתוקשרת עם המועדון, שלא מסכים לשחררו לבייג'ינג. ברמן מסרבת לשחרר את דייגו

מילאן לא מרפה מברצלונה בנושא רונאלדיניו. ה"גאזטה דלו ספורט" דיווח כי סגן נשיא הרוסונרי, אדריאנו גליאני, שלח לעיר הקטלונית את סוכן השחקנים הנודע ארנסטו ברונזטי, כדי שיקיים משא ומתן עם בארסה, ויסגור את סיפור העברתו של הפנומן הברזילאי.

"רונאלדיניו רוצה ללכת למילאן. השחקן קובע לאן יעבור ונראה שלמילאן יש קלפים טובים ביד", צוטט דונגה ב"גאזטה דלו ספורט", ונראה שאם ברונזטי יחזור למילאנו בידיים ריקות, הוא כבר יחטוף מגליאני.

בינתיים הקשר הברזילאי עסוק בימים אלה בהתכתשות מתוקשרת עם ברצלונה על נסיעתו לאולימפיאדת בייג'ינג. הברזילאי זומן לסגל האולימפי, אך בארסה לא מעוניינת לשחררו למשימה והודיעה כי המשחקים האולימפיים אינם חלק מלוח הזמנים של פיפ"א, לכן אין חובה שהמועדון ישחררו לנסיעה".

רונאלדיניו לא התרשם מהדברים והגיב: "אני שמח שנבחרתי לסגל ואני לא רואה עצמי מחוץ לבייג'ינג. אני רוצה להביא למולדתי מדלית זהב, ובכוונתי להתכונן לאולימפיאדה. זה כבוד שרק שחקנים מעטים זוכים בו". רוברטו דה אסיס, אחיו-סוכנו של רונאלדיניו הוסיף בדיפלומטיות: "ברצלונה תמיד התייחסה יפה אליו, ואנו בטוחים שבמועדון ישתפו פעולה עם הנסיעה".

גם דייגו יוצא למאבק

דונגה, מאמן נבחרת ברזיל, הודיע רשמית כי קשר ורדר ברמן, דייגו וראפיניה, שחקנה של שאלקה 04, ייכללו בסגל הנבחרת למשחקים האולימפיים בבייג'ינג. השניים, לא נחשבים לחריגי גיל כי הם מתחת לגיל 23. דייגו היה מאושר מהזימון וציין: "אני גאה לשחק בטורניר מסורתי וגדול".

בברמן היו פחות מרוצים, ולא מתכוונים לשחרר את השחקן לאולימפיאדה. ראוי לציין, כי פיפ"א לא מכירה בטורניר הכדורגל של האולימפיאדה כטורניר רשמי שלה, ולא מחייבת את הקבוצות לשלוח את השחקנים. דייגו לא מתכוון לוותר, ובגרמניה דווח על קרע בינו לבין הנהלת המועדון, וצויין שהשחקן עשוי לתבוע את ברמן בבית הדין לעבודה, אם לא יקבל את האישור.

המקרה של דייגו מצטרף למקרים נוספים של קבוצות שמנצלות את היעדר הסנקציה מפיפ"א ואוסרות על שחקנים להשתתף בטורניר. ריאל מדריד סירבה לשחרר את גבריאל היינצה מארגנטינה ואינטר סירבה לשחרר את ניקולאס בורדיסו בן ארצו. בארגנטינה שמעו לא גם מדפורטיבו לה קורוניה באשר לזימונו של פבריציו קולוצ'יני. גם מילאן לא מוכנה שקאקה ישתתף במשחקים האולימפיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully