וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוראם עשוי לפרוש עקב בעיות לב חמורות

הבלם הצרפתי, שחתם השבוע בפ.ס.ז' כינס מסיבת עיתונאים דרמטית וחשף כי התגלו בעיות בליבו. "עוד חודש אדע אם אוכל להמשיך לשחק"

הבלם הצרפתי, ליליאן תוראם, שעזב את ברצלונה וחתם השבוע בפאריס סן ז'רמן, כינס היום (שישי) מסיבת עיתונאים דרמטית והצהיר כי בעיות לב שהתגלו אצלו, עלולות להביא לסיום הקריירה שלו. "אני עצוב שאני מכנס את מסיבת העיתונאים הזאת", אמר תוראם. "הלוואי ויכולתי לספר לכם שאני מצטרף לפ.ס.ז', אבל הרופאים גילו אצלי בעיה בלב", הדהים הבלם את הנוכחים.

"זו הפתעה גדולה ולא צפיתי את זה", הוסיף תוראם, שייאלץ לעבור סדרת בדיקות שתקבע עד כמה חמורה הבעיה שהתגלתה בליבו. "תוך חודש אדע אם אוכל להמשיך לשחק, או שאיאלץ לפרוש מכדורגל".

אחיו של תוראם, אנטוניו, נפטר בשנות ה-90 מהתקף לב, במהלך משחק כדורסל. "הבנתי שזו בעיה דומה לזו שהתגלתה אצל אחי", אמר תוראם שסיפר שבמשפחתו יש היסטוריה של בעיות לב. "אני עדיין מקווה שהוא יוכל לשחק ולעזור לנו", הוסיף מאמן סן ז'רמן, פול לה גוון.

תוראם בן ה-36 הופיע 142 פעמים בנבחרת צרפת. הוא שיחק בשני המשחקים הראשונים של הנבחרת ביורו, ובכך הפך לשיאן ההופעות של אליפויות אירופה, עם 16 הופעות. הוא זכה עם הנבחרת ביורו 2000 והגיע איתה לגמר המונדיאל ב-2006. במהלך הקריירה שלו הוא שיחק במונאקו, פארמה, יובנטוס וברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully