וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה: ניהאט יחמיץ את גרמניה

חלוץ טורקיה פצוע ולא יוכל לשחק בחצי הגמר. טרים חושש: "הוא עשוי להיעדר עד סוף היורו". כאב ראש למאמן עקב ריבוי פצועים ומורחקים

כוכב נבחרת טורקיה, ניהאט קאבצ'י, צפוי להיעדר ממשחק חצי גמר האליפות מול גרמניה ביום רביעי, והחשש בנבחרת הוא שהחלוץ סיים את הטורניר. ניהאט נפצע במשחק מול קרואטיה והוחלף שלוש דקות לסיום ההארכה. בדיקה שעבר השחקן בירך הפצועה, קבעה כמעט בוודאות כי הוא לא יהיה כשיר ליום רביעי.

"ניהאט עשוי להיעדר עד סוף היורו", הודה מאמנו, פאתיח טרים. "אני צריך לבצע הערכת נזקים. יש לי שחקנים מורחקים ופצועים, אבל גם בלעדיהם אנחנו מצליחים. הנבחרת שלנו היא משהו מיוחד, ועכשיו אנחנו מתמודדים עם גרמניה הגדולה בחצי הגמר. הכי חשוב מבחינתנו עכשיו זה לנוח".

ניהאט, שחקנה בן ה-28 של ויאריאל הספרדית, שותף בכל משחקי הנבחרת ביורו וכבש שני שערים מכריעים במשחק מול צ'כיה. השערים האלו העלו את הנבחרת לרבע הגמר.

לטרים יש כאב ראש גדול בכל הנוגע לסגל שלו. ממשחק חצי הגמר ייעדרו בוודאות אמרה אסיק, טונצ'אי סאנלי וארדה טוראן המורחקים, כמו גם השוער וולקן דמירל שספג עונש הרחקה משני משחקים. מהסגל של טרים ייעדר גם אמרה גונגור הפצוע. אמרה בלוזוגלו וטומר מטין שסובלים גם הם מפציעות, נמצאים בספק גדול למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully