וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד ניצחה את רומניה 0:2

ההולנדים אמנם העלו 9 שחקני ספסל למשחק האחרון שלהם, אבל לא ויתרו לרומנים בדרך לניצחון 0:2 ורשמו עלייה בסטייל לרבע הגמר

כשפורסם הרכבה של נבחרת הולנד לקראת המשחק האחרון בבית ג', היו לפחות שתי מדינות שבין רגע הפכו את הצבע הכתום לשנוא עליהן. גם צרפת וגם איטליה היו תלויות בתוצאת המשחק בין הולנד לרומניה, כשניצחון רומני היה מונע משתיהן את ההזדמנות לעלות לשלב הבא. אלא שאם מישהו עוד היה זקוק לאינדיקציה שנבחרתו של ואן באסטן היא החזקה והמאיימת ביותר בטורניר, הגיע המשחק הערב (שלישי), בו שיחקו האורנג' עם הרכב שכלל לא פחות מ-9 שחקני ספסל, מול נבחרת תוקפנית שנלחמת על חייה, ובכל זאת ניצחו 0:2. עכשיו יחכו ההולנדים ליריבה שלהם ברבע הגמר, שתצא מהמשחק בין שבדיה לרוסיה.

בעקבות הניצחון, העפילה הולנד עם מאזן מושלם מבית ג', כשהיא מנצחת את כל שלושת משחקיה, ושולחת את שחקניו של פיטורקה לארוז את המזוודות שלהם במלון. הרומנים יכולים לבוא בטענות אך ורק לעצמם, לאחר שקיבלו הזדמנות פז, ולא ניצלו אותה, לשמחתו של רוברטו דונאדוני. עכשיו, פתאום נשמעים קולות אחרים לגמרי בארץ המגף כשמוזכרים ההולנדים.

הפתיחה היתה דווקא של הרומנים, שחיפשו לנצל את הרכב הטלאים שהעלה ואן באסטן לטובתם. אלא שככל שעברו הדקות, וההזדמנויות הסתיימו מעל לשער, החלו הכתומים לתפוס ביטחון, ולאותת שאין להם שום כוונה להישכב על הגדר בשביל שחקניו של פיטורקה והאומה הרומנית. ואן פרסי החל להריץ מתפרצות, הונטלאר היה שם כדי לגרום ללא מעט דפיקות לב, עד שבדקה ה-54 מצאו שחקניו של ואן באסטן את השער המיוחל, כשהונטאר עצמו מבקיע מקרוב. הרומנים עוד ניסו לחזור למשחק, אבל לא הצליחו למצוא כוחות, ובדקה ה-87 ניצל זאת ואן פרסי כדי לכבוש שער נהדר, שסגר את הסיפור ושמו נבחרת רומניה, ולמען האמת, די בצדק.

מחצית ראשונה

דקה 9: המשחק נפתח בקצב רומני, כשכריסטיאן קיבו קיבל הזדמנות טובה, אבל שלח את הבעיטה החופשית מ-27 מטרים מעל לשער.

דקה 19: הולנד יצאה קדימה, אנחלר שלח כדור נהדר לואן פרסי בתוך הרחבה, אבל זה לא הצליח להוריד את הכדור ונגח החוצה.

דקה 30: רומניה החלה להתקרב, מוטו מצא את עצמו פנוי מחוץ לרחבה, ומ-19 מטרים שלח טיל שחלף ליד העמוד, אך החוצה.

דקה 33: בולרוז פתח נהדר מצד ימין, מצא את עצמו בתוך הרחבה ויכול היה לבעוט, אבל שלח מסירה להונטלאר שבנגיעה שלח את הכדור מעל לשער.

דקה 36: מהלך כדורגל נהדר החל בדה זיוו, ששלח כדור אל תוך הרחבה שם נמצא הונטלאר, שמצא בנגיעה את רובן, אבל ההולנדי גלגל מול השוער את הכדור החוצה.

מחצית שניה

דקה 49: ההולנדים פתחו את המחצית השניה בסערה, וכמעט ותפסו את הרומנים לא מוכנים. ואן פרסי קיבל כדור נהדר ברחבה, ומ-6 מטרים ביצע סיבוב נהדר, אבל עצירה גדולה של לובונט שמרה על שערו נקי.

דקה 54: גול! ההולנדים לא באו כדי לרדת ללא שער. אפלאי שלח כדור רוחב שטוח נהדר, אנגלאר קפץ מעל הכדור שהגיע היישר אל הונטלאר, ששלח פס קליל מקרוב פנימה. 0:1 לנבחרת הולנד.

דקה 83: מספר הזדמנויות לחבורה הרומנית הסתיימו ללא הצלחה, כשמוטו ניסה לבעוט אך נהדף, הכדור הסתובב ברחבה, ולבסוף הגיע אל פטרה, שניסה בעיטת מספרת, אך זו הלכה מעל לשער.

דקה 87: גול! דה זיוו שלח כדור מצויין אל ואן פרסי שהשתלט עליו, עבר את קונטרה ושלח טיל אדיר שהכניע את לובונט כדי לסגור את הסיפור. 0:2 לנבחרת הולנד.

הרכב נבחרת הולנד: מארטן סטקלנבורג, ג'ון הייטינחה, דמי דה זיוו, רובין ואן פרסי, אורלנדו אנחלאר, אריאן רובן, ווילפרד בומה, טים דה קלר, קלאס יאן הונטלאר, איברהים אפלאי, חליד בולהארוז.

הרכב נבחרת רומניה: בוגדן לובונט; קוסמין קונטרה, גבריאל תמאס, כריסטיאן קיבו, רזבן ראט; פול קודראה, סורין גיונאה, אדריאן מוטו, רזבאן קוסיס, באנל ניקוליטה; דניאל ניקולאי.

שופט: מאסימו בוסאקה (שוויץ), בסטאד דה סוויס וואנקדורף, ברן.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully