וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון החתימה את ארין פיליפס

17.6.2008 / 15:20

הקבוצה מתחזקת בשחקנית נבחרת אוסטרליה וקונטיקט מה-WNBA. פיליפס הצטלמה בלבוש מינימלי והסעירה את אוסטרליה לפני חודשיים

אלקטרה רמת השרון נפרדה היום (שלישי) מלימור מזרחי, אחת משחקניות הכדורסל הטובות בתולדות ישראל, אך לא נשארה בלי שחקנית על עמדת הרכזת כאשר החתימה את ארין פיליפס (23, 1.73), רכזת נבחרת אוסטרליה ששיחקה בעונה שעברה באדלייד ליייטנינגס. פיליפס, שמתכוננת בימים הללו עם הנבחרת האוסטרלית למשחקי בייג'ינג 2008, תשחק הקיץ גם במדי הקונטיקט סאן, מליגת ה-WNBA, בה שיחקה לפני שנתיים. פיליפס הציגה בעונה האחרונה באוסטרליה מספרים יפים של 14.5 נקודות, 5.4 ריבאודנים ו-3.3 אסיסטים.

אחרי שש עונות באוסטרליה, החליטה פיליפס לעבור לאירופה, "קשה לי לעזוב את כל המשפחה והחברים שלי", אמרה היום, "אבל אני מרגישה מוכנה לשחק מחוץ לאוסטרליה. עכשיו אני כל כולי בפוקוס על הנבחרת, והחלום שלי הוא לזכות בזהב". אורנה אוסטפלד, מאמן הקבוצה מסרה בתגובה: "זה לא היה פשוט, אבל שני הצדדים רצו בחיבור הזה ובסוף זה קרה. היא מנהיגה, פייטרית, ונראה לי שזו תהיה חוויה לראות אותה".

פיליפס, בעלת אזרחות בריטית, תשחק בקבוצה על תקן בוסמנית. היא מצטרפת לאבילה וובארה שחתמה בשבוע שעבר בקבוצה. חוץ מהיכולת הגבוהה שלה פיליפס התפרסמה באוסטרליה בזכות סדרה של תצלומים עם לבוש מינימלי שנתנה לשבועון אוסטרלי, שעוררו את הציבור האוסטרלי, כך שצפוי להיות מעניין ברמת השרון העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully