וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבו: "אנחנו חייבים לנצח את הולנד"

שגיב ברעם, שליח וואלה! ספורט ליורו היה באימון נבחרת רומניה לקראת המשחק הגורלי מול הולנד, ושמע אופטימיות מצד כריסטיאן קיבו

קריינות: שגיב ברעם, שליח וואלה! ספורט ביורו 2008
צילום ועריכה: אמיר לב, שליח וואלה! ספורט ביורו 2008

כמו משפחה בלקנית גדולה

אם להשתמש בתארים, אז מרבע השעה בה הורשו אנשי התקשורת להיכנס לאימון המסכם של נבחרת רומניה לקראת המפגש שלה מול הולנד ביום שלישי בערב, נראה שהטריקולור ממזרח אירופה היא הנבחרת המשפחתית ביותר בה חזינו עד עכשיו. ויקטור פיטורקה העביר אימון תחת גשם בלתי פוסק ובסיומו תרגל את ההרכב הראשון מול שחקני הספסל. אדריאן מוטו כבש, קפץ מעל שלט פרסומת ורץ להתחבק עם אחד מאנשי הצוות המקצועי. ההרכב הראשון ניצח והשחקנים במעילים הכחולים פצחו בצהלות כאילו רק לפני רגע הם כבשו שער במשחק רשמי.

כשהשחקנים עשו את דרכם למרכז המגרש, שם קיבלו את פקודת ה"משחוררים" של פיטורקה, כמה מהם השתעשעו עם הכדור וזכו למחיאות כפיים מחבריהם. שוב, קשה לקבוע משהו אחרי 15 דקות, אבל הרושם שנוצר בהן הוא שמדובר כאן במשפחה בלקנית חמה. רומניה הגיעה לשוויץ עם תג שק החבטות של בית המוות, אבל עשתה את המוות לצרפת ואיטליה ולמרות שלא הציגה כדורגל גדול, השיגה שתי נקודות כשאלופת העולם מתחמקת מהפסד אחרי החמצת פנדל של אדריאן מוטו ופסילת שער חוקי של לוקה טוני.

אולי בגלל החשש מהולנד המרשימה, אולי בגלל הפחד שמטילות אמונות תפילות, השחקנים הרומנים סירבו היום לספר איך זה מרגיש לעשות סנסציה. הרי זו עדיין לא התרחשה ובשביל זה צריך לנצח את הנבחרת המרשימה ביותר ביורו. פיטורקה והשחקנים שלו יודעים היטב שגם הפסד מינימלי יכול להספיק להם למפגש עם ספרד ברבע הגמר, אבל למרות שהאוזן תהיה קשובה לתוצאה מציריך, אף אחד ברומניה לא יבנה גם על תיקו. אחרי הדרמות שראינו בטורניר המצוין הזה והשערים בדקות ההכרעה, קשה להאמין שמישהו ירצה לקחת את הסיכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully