וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביליץ': "המשכנו לתת לאוהדים שלנו סיבה להריע"

מאמן קרואטיה היה גאה בשחקניו שניצחו את פולין למרות שלמשחק לא היתה חשיבות עבורם. בינהאקר מאוכזב: "לא היינו מספיק טובים"

למרות העובדה שהמשחק מול פולין הערב (שני) לא קבע לקרואטיה דבר, לאחר שהנבחרת של סלאבן ביליץ' הבטיחה את המקום הראשון בבית ב' כבר אחרי שני משחקים, היא לא הורידה הילוך ושמרה על מאה אחוזי הצלחה ביורו עם ניצחון 0:1, שהדיח את הפולנים מהמשך הטורניר. ביליץ' העלה תשעה שחקני ספסל בהרכב שלו מתוך רצון לתת מנוחה לכוכביו, וקיבל שער ניצחון מאחד מהם, איבן קלאסניץ' שכבש בדקה ה-52 את השער היחיד במשחק.

ביליץ' היה מאושר לאחר המשחק: "אנחנו גאים בכך שהמשכנו לתת לאוהדים שלנו סיבה להריע, והיינו צריכים לנצח בהפרש גדול יותר", אמר המאמן הקרואטי המוערך. "היו לנו על המגרש הרבה שחקנים שהיו נחושים להראות שמקומם על כר הדשא".

קלאסניץ', שהתאושש השנה משתי השתלות כלייה וחזר כמו גדול עם שער ניצחון ביורו, אמר בסיום:"שיחקנו טוב מאוד היום, ואני מאושר שהבקעתי את שער הניצחון, אבל הדבר החשוב הוא שניצחנו את המשחק".

לפולנים עוד היה סיכוי קלוש לתפוס את הרכבת לרבע הגמר עם ניצחון בהפרש גבוה ביחד עם הפסד גרמני לאוסטריה במשחק המקביל, אבל שערו של מיכאל באלאק לרשת האוסטרית קבר את החלום שלהם, ולצערו של לאו בינאקר הנבחרת שלו, שכל כך הרשימה במוקדמות, רשמה הפסד נוסף וסיימה טורניר מאכזב מוקדם מהצפוי מבחינתה.

בינהאקר היה מציאותי בסיום: "כולנו מאוכזבים כי היו לנו שאיפות להמשיך הלאה, והן היו ריאליות כי הראנו במשחקי המוקדמות לטורניר שאנחנו מסוגלים לשחק הרבה יותר טוב", הוא אמר. "אבל בטורניר הנוכחי לא היינו מספיק טובים. כמה שחקנים חשובים לא היו בכושר בו היו במוקדמות, וחבל".

  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2008

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully