וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין קופצים על אוואט"

דיווח בספרד: דפורטיבו רוצה להשתחרר מחוזהו של הישראלי, נשיא הקבוצה סקפטי. הסוכן לשעבר קרנקו: "התדמית שלו מאוד נפגעה"

מעמדו של השוער הישראלי דודו אוואט בדפורטיבו לה קורוניה מעורער מאוד. אחד העיתונים הגדולים של חבל גליסיה, פירסם הבוקר (שני) כתבה גדולה על השוער, בה נכתב שבמועדון לא מצליחים למצוא לו קבוצה לעונה הבאה.

בכתבה נכתב כי אוואט נחשב במהלך העונה לאחד הנכסים הגדולים של דפור, ומשך התעניינות מקבוצות פרמיירליג רבות, אך לאחר התקרית בה הוכה על ידי השוער האורגוואי גוסטבו מוניה, אין קופצים על הישראלי. "יש דיבורים, אבל שום דבר רציני. אני מקווה שתהיה התעוררות בעניין", אמר נשיא המועדון אוגוסטו סזאר לנדוירו לעיתון. הנשיא טען כי דפור לא תשחרר את אוואט בחינם. "אם הוא יעזוב, זה יהיה לקבוצה שתשלם עליו דמי ההעברה".

מן העבר שני, גוסטבו קרנקו, סוכנו לשעבר של השחקן, טען כי אף אחד לא ממש ממהר להחתים את השוער: "התדמית שלו נפגעה בגלל התקרית עם מונואה. בשלב זה, כמעט בלתי אפשרי למצוא קבוצה שתהיה מוכנה לשלם עליו".

לוטינה שם עין על שוער בילבאו

על פי הפרסום, המאמן, מיגל אנחל לוטינה, הבהיר לחברי ההנהלה כי הוא מעוניין שלפחות אחד מהשוערים, אוואט או מונואה, יעזבו. "אנחנו מנסים למצוא להם קבוצות שימשכו אותם למעבר וזה קשה גם בגלל שהיורו מאט את שוק ההעברות. בכל מקרה, שניהם תחת חוזה אצלנו", אמר לנדוריו. בכתבה נכתב שהחשש בדפור הוא שאם השניים יישארו בקבוצה יחדיו, זה יהיה שקול לפצצת זמן מתקתקת. הנשיא סירב להגיב על אמרה זו. לנדוריו גם שלל את האפשרות שהמועדון יקנה את חוזהו של אוואט וישחררו מהסגל.

קרנקו ציין שלישראלי אין בעיה להישאר בלה קורוניה: "הוא מרגיש טוב ומצליח במועדון, ואני לא רואה כל סיבה שהוא יעזוב. יש לו עוד שנתיים לחוזה והוא מתכוון לכבד אותו. כמובן שלא נכפה את עצמנו על אף אחד". בידיעה נכתב כי לוטינה מעוניין בשוער דניאל ארנזוביה מאתלטיק בילבאו, אבל זה לא יוחתם, כל עוד אוואט ומונואה בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully