וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשר של שבוע: הביתה בשמחה

13.6.2008 / 14:12

עד כמה משחקת הביתיות בליגה, מי יושפע יותר ממכת הפציעות ב-NL ומי יקבל את כדור ההומראן ה-600 שחבט קן גריפי ג'וניור?

1. בתוך יממה נפרדו שתי המוליכות של בית ה-NL מרכז מהכוכבים שלהן. אלברט פוחולס נפצע וצפוי להיעדר שלושה שבועות, אלפונסו סוריאנו שבר את היד וייעדר שישה שבועות. אלה ההערכות הרפואיות, בפועל אני מאמין ששניהם ייעדרו פרק זמן דומה. בתקופה הזו נוכל לדעת מי לקח את העסק קשה יותר, אם כי חשוב לציין שלשתי הקבוצות יש מספיק כלים התקפיים כדי להתגבר על החלל הזה. אם חיפשתם עוד סיבה לעקוב אחרי הבית הזה - קיבלתם.

2. התערבות של אריאל גרייזס ("דרדר במדבר" במיל.) ושלי על העונה של ניו יורק יאנקיז. הוא אומר שהם כן יהיו בפלייאוף, אני אומר שלא. נפגשים ב-1 באוקטובר.

3. כדי להגיע לפלייאוף צריך לנצח בחוץ. באטלנטה לא ממש מבינים את זה, כשמאזן החוץ של הברייבס עומד על 24:7 עד כה, כולל שישה הפסדים רצופים בשתי סדרות חוץ בשבוע האחרון. ואם כבר מדברים על משחקי חוץ, תראו את הנתון הזה: רק קבוצה אחת, לוס אנג'לס איינג'לס, שמרה עד כה על מאזן חיובי במשחקי חוץ ב-AL, כשרשמה 21 ניצחונות מול 12 הפסדים. מדהים, בעיקר כשבוסטון, לה מאזן כללי דומה של ניצחונות והפסדים, עומדת על 20:14. ולא שב-NL המצב טוב בהרבה - רק סט. לואיס ופילדלפיה (15:19) רשמו פלוסים עד עכשיו. ואנחנו חשבנו שבבייסבול הביתיות פחות משחקת.

4. דטרויט (37:29) או סן דייגו (38:30). מי מוכן להמר שלפחות אחת מהן מגיעה לפלייאוף למרות חודשיים נוראיים בפתיחת העונה?

5. ולפינתנו "מה עושה האיש עם 762 ההומראנס בימים טרופים אלו"? באופן רשמי, אף אחד לא רוצה את בארי בונדס. כן, אפילו לא בשכר מינימום. איך קורא לזה הסוכן שלו, ג'ף בוריס? "חשוד ומוזר". אופס.

הצלילה של וי-מארט

6. הרבה כדורים שירו חובטים מפורסמים בהיסטוריה ליציע הגיעו לבית משפט בשל מחלוקת על בעלות. הנציג התורן הוא כדור ההומראן ה-600 של קן גריפי ג'וניור. ג'סטין קימבל, צעיר ממיאמי, טוען כי הוא זה שאסף את כדור ההומראן של גריפי וכי הוא רוצה להחזיר לו אותו. הוא מאשים בחור בכינוי "ג'ו" בגניבה, אבל המארלינס הראו קלטת שבה "ג'ו" קולט את הכדור. את האמת? איכס, איזה נון-אייטם משעמם. סליחה, סליחה.

7. בעוד ריאן דואומיט מפגיז בפיטסבורג ומראה שגם קצ'רים יכולים להיכנס לאכבר גרוב, נמצא תופס אחר מהעיר הסמוכה, ויקטור מרטינז מקליבלנד, בבעיה. וי-מארט נכנס לרשימת הפצועים בגלל פציעה במרפק. ולא שלפני כן הייתה העונה של מי שנחשב לאחד התופסים ההתקפיים הטובים בליגה מזהירה במיוחד - 55 חבטות, 21 הכנסות רצים, 0 הומראנס ו-27.8 אחוזים. לא מבריק.

8. ווילי רנדולף כבר מזמן על הכוונת, אבל אין לו יותר מדי מה לעשות כשבילי וגנר נראה כמו שהוא נראה. בקרוב נדע מה יקרה קודם (אה, הנה רעיון דגול לסקר, רוצו להצביע) - וגנר יאבד את הג'וב כקלוזר, או שרנדולף יאבד את הג'וב כמאמן.

9. רבות דובר בשבוע שעבר על כך שבסיום הפלייאוף אנחנו עשויים למצוא את הקאבס והוייט סוקס בדרבי של שיקגו בוורלד סירייס. עוד חזון למועד, הרבה מהפכים עוד יירשמו בבתים עד ספטמבר, אבל מדבר אחד אי אפשר להתעלם: מג'ים אדמונדס, שאחרי קריירה מפוארת בסט. לואיס חתם השנה בקאביז והספיק לחלץ אותם מכמה מצבים מביכים, כולל בלילה שבין חמישי לשישי עם הומר משווה באינינג התשיעי על אטלנטה. בדיוק האיש שהיית רוצה על הצלחת בסוף אוקטובר.

10. אם חיפשתם הגדרה לאס, למה שלא תנסו אצל ג'ון לאקי? המגיש של האיינג'לס התחיל את העונה רק באמצע מאי, לא ירד משבעה אינינגים בשש פתיחות ועומד על מאזן של 1:3 ו-ERA של 1.83. מותר להמר שאם יישאר בריא, הוא יסיים את העונה הזו בערך כמו שסגר את אשתקד, עם ERA בסביבות ה-3.00 ו-13 עד 15 ניצחונות.

11. נו, אין ברירה, אחרי שהגעלנו את עצמנו עם אייטם מספר 6, אלא לתת לכם סעיף בונוס. שחקני בסיס שני לא נודעו לאורך ההיסטוריה כסלאגרים טובים. קחו לדוגמא את אוזי סמית', אחד הגדולים אי פעם: 19 עונות, 28 הומראנס בכל הקריירה. לכן, כשצצה תופעה כמו צ'ייז אטלי אפשר לעבור עליה לסדר היום. גם על שחקן כמו דני אוגלה אפשר להתפשר. כששני שחקני בסיס שני מנהלים קרב על מלכות ההומרים (אטלי עם 21, אוגלה עם 19), אפשר רק להגיד "וואו!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully