וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בינהאקר: "לא יכול להבין את החלטות השופטים"

מאמן נבחרת פולין רטן בסיום משחק התיקו 1:1 נגד נבחרת אוסטריה על אנשי המשרוקית. היקרסברגר: "הכדורגל הוא לא תמיד צודק"

המשחק השני של בית ב' לא הפגיש שתי נבחרות גדולות, סקסיות, מעוטרות או פייבוריטיות לזכייה. אבל דווקא המשחק בין אוסטריה לפולין היה אחד הדרמטיים באליפות (אולי ביחד עם שוויץ נגד טורקיה).

אוסטריה ישבה כמעט מחצית שלמה על השער הפולני, אבל לא הצליחה לכבוש עד שפולין, בהזדמנות הראשונה שלה במשחק, כבשה והשתיקה את האלפים באצטדיון ארנסט האפל. האוסטרים ניסו עוד לתקוף, אך נראה כי גם הם, כמו שוויץ, יסיימו את דרכם בטורניר. אלא שעמוק בתוספת הזמן, טעות קשה בהגנת פולין הביאה לפנדל. ואסטיץ' כבש ושלח את הקהל האוסטרי לחגוג שער ראשון ונקודה ראשונה ביורו.

מאמן נבחרת פולין לאו ביהנאקר היה כעוס מאוד ומאוכזב מהשיפוט. בסיום המשחק הוא אמר: "אני בעסק הזה כבר 43 שנים. כל הזמן קיבלתי את החלטות השופטים, אבל זה משהו שאני ממש לא יכול להבין. השופטים מקבלים כל כך הרבה הנחיות, אבל עד כה בכל המשחקים שום דבר לא קרה. אי אפשר לקבל זאת, אבל אני עובד על זה".

לעומת הצד הפולני הזועם, מאמן נבחרת אוסטריה, ג'וסף היקרסברגר, טען כי השיפוט הלך לשני הצדיים, והתייחס לשערה של פולין, שהובקע מעמדת נבדל ברורה: "מהזווית שלי לא יכולתי לראות, אבל אמרו לי שהיה נבדל. אם השופט לא שורק, זה שער". היקרסברגר היה מעודד מיכולתה של נבחרתו בעיקר במחצית הראשונה, ואמר: "לא היו לנו הזדמנויות במחצית השניה, אבל היו לנו בראשונה. זה משהו שקרה לנו גם נגד קרואטיה".

לגבי משחקה של פולין, אמר המאמן: "הם שיחקו טוב מאוד עם הרבה תשוקה, והראו שהם נבחרת חזקה מאוד". באשר להחלטת השופט בסיום, שהביאה לנבחרתו את הנקודה, אמר היקרסברגר: "הכדורגל הוא לא תמיד צודק. כששופט מחליט על משהו, זה כאילו שהוא אלוהים".

כ-10,000 אוהדי נבחרת אוסטריה ראו את המשחק באיזור ה'פאן-זון', והיו שמחים מאוד אחרי שער השוויון. מהומה קטנה התלקחה בין שני מחנות האוהדים, אבל המשטרה המקומית עצרה מיד את ההתפרעויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully