וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולין-אוסטריה: קרב המפסידות

הנבחרת המארחת של יורו 2008 תחפש ניצחון ראשון בטורניר, אך מולה תעמוד הנבחרת של לאו בינהאקר אשר מחפשת את אותו הדבר בדיוק

המשחק השני של בית ב' יפגיש את המאחרת האוסטרית עם הנבחרת הפולנית, כאשר רק ניצחון ישחרר את הלחץ הגובר בתוך הנבחרות נטולות הניצחון. האוסטרים, לעיני הקהל הביתי, יעלו מעודדים מהיכולת הטובה שגילו במשחק ההפסד לקרואטיה, הפולנים יעדיפו להתנחם בעובדה שהנבחרת שניצחה אותם בסיבוב הראשון הייתה הנבחרת הגרמנית המצוינת. המשחק המסקרן ייערך באיצטדיון ארנסט האפל שבווינה ושופט המשחק יהיה הווארד ווב מאנגליה.

"רק ניצחון, השאר לא חשוב"

האוסטרים הפתיעו לטובה את עולם הכדורגל במשחק מול נבחרת קרואטיה. למרות שהפסידו בסופו של דבר, היו אלה המארחים של הטורניר אשר יצאו מעודדים מהמשחק, ובאומה האוסטרית, שהייתה פסימית במיוחד לקראת הטורניר, יש כרגע תמיכה גורפת וטירוף סביב הנבחרת הלאומית. "אנחנו צריכים ניצחון. כל השאר לא חשוב", אמר לקראת המשחק מאמן הנבחרת, ג'וזף היקרסברגר.

"אנחנו עדיין אופטימיים", אמר מרטין שטרנצל, שחקן הנבחרת. "אנחנו לא מתייחסים לנושא מי משחק ומי לא משחק. אנחנו צריכים את שלוש הנקודות וכולם בקבוצה מבינים את זה". ככל הנראה, היקרסברגר יעלה במערך 4-4-2 ויפתח עם אומיט קורקאמז והחלוץ רומן קיינאסט.

הרכב משוער אוסטריה: יורגן מאכו, יואכים סטנדפסט, סבסטיאן פרודל, עמנואל פוגטאץ, מרטין שטרנצל, רונאלד גרקאליו, אנדראס איבנשיץ, רנה אאופהאוזר, אומיט קורקאמז, רומן קיינאסט, רונאלד לינץ.

"לאוסטריה אין סיכוי"

בנבחרת הפולנית מורגשת התרגשות רבתי לקראת המשחק המשמעותי כל כך מול הנבחרת האוסטרית. מיכל זבלאקוב, שחקן ההגנה של הנבחרת, יודע כי המשחק מחר הוא להיות או לחדול עבור הנבחרת שלו. "זה משחק על החיים שלנו בטורניר. זו הולכת להיות מלחמה".

המאמן הפולני, לאו בינהאקר, יצטרך להסתדר עם הרכב חסר, לאחר שקפטן הקבוצה, מאצ'יי זורבסקי, ייעדר מכל משחקי הסיבוב הראשון, אם לא יותר מכך, לאחר שנפצע במשחק מול גרמניה. בנבחרת מקווים כי בכל זאת מעז ייצא מתוק. רוג'ר גריירו, שהחליף את זורבסקי במשחק מול גרמניה, הציג יכולת נהדרת והוא צפוי לפתוח בהרכב. הפולנים מקווים כי השחקן שנולד בברזיל ימשיך במגמה החיובית מהמשחק הראשון ויהפוך את החיסרון של החלוץ זורבסקי ליתרון מפתיע.

הקשר דריוש דודקה, גם הוא היה מעודד מהיכולת הטובה שהציגה הנבחרת הפולנית מול גרמניה. "אם נשחק כמו ששיחקנו במשחק הראשון, לאוסטריה לא יהיה הרבה סיכוי", אמר השחקן.

הרכב משוער פולין: ארתור בורוץ, מיכל זבלאקוב, ג'אקוב וואווז'יניאק, יאצק באק, מארצ'ין ווסילבסקי, מריוס לבנדובסקי, רוג'ר גריירו, רפאל מוראבסקי, דריוש דודקה, אבי סמולארק, וויצ'ה לובדזינסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully