וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "החיילת שדרסתי הצילה לי את החיים"

יצחק סולומון

11.6.2008 / 8:28

קשר אחי נצרת עדיין חי את הטראומה בעקבות התאונה, אך מתאושש: "מצבה הרבה יותר טוב, אני בקשר עם אביה. אקבל כל עונש באהבה"

בימים אלה יחזור רישיון הנהיגה לידי כדורגלן מכבי אחי נצרת, חיים סילבס, מלך הבישולים (13) של הליגה הלאומית, לאחר 60 ימי פסילה. כזכור, בתחילת חודש אפריל דרס סילבס חיילת, שחצתה את הכביש במעבר חצייה בחיפה. סילבס נשבע לנהוג בזהירות עד יומו האחרון כדי לא לעבור שוב את התסריט שעבר.

"אני מחכה לראות את הפנים שלה, ושהיא תדבר איתי. ברגעים כאלה אני לא חושב על שום דבר חוץ מחייה של הילדה, אחרי זה אלוהים גדול", צוטט סילבס לאחר התאונה. "אני לא חושב שאני רוצח סדרתי. החיים שלי השתנו. לא יודע אם אני אוכל לשאת את זה אם יהיה נזק בלתי הפיך. הכדורגל משחרר מכל הרגשה רעה. הגעתי לאימון למרות שלא הייתי שלם".

השבוע אמר השחקן: "מצבה הרבה יותר טוב. היא מתקדמת בתהליך השיקום שלה. לפי מה שנאמר לי, לא ייגרמו לה נזקים עתידיים. אני בקשר עם אביה. מה אומר, זה סיוט. נסעתי בשבע בבוקר לעבודה, לפתע היא הגיחה. אני אשם. אין ספק. זה בטוח. קיבלתי שלילה לחודשיים. אני מקבל הכול באהבה. כל מה שיקבעו במשפט – אני אכבד. כשנוכחתי לדעת שהיא אינה בסכנת חיים, חשתי כמי שגם אני קיבלתי את חיי במתנה".

"דיברתי עם אביה ועם אחותה. הפגישה הייתה קשה וטעונה", אמר סילבס, שנפגש עם משפחתה של החיילת הפצועה. "אני מבין אותם. גם אני, אילו הייתי במקומם, הייתי חש את מה שהם חשים. הם הבינו שאני לא פושע ולא אדם מסוכן. מה שקרה לי עלול לקרות לכל אחד. התנצלתי התנצלות כנה ואמיתית, מעומק הלב. כמו כולם ויותר מרבים אחרים אני מקווה לראות אותה עומדת על הרגליים. היה לי מזל ענק. משפחת החיילת היא משפחה מקסימה. הם הבינו שמה שהכי חשוב במצב הנתון הוא להתרכז ולהשקיע הכול בשיקום הילדה, וזה מה שהם עושים. היא חזקה. היא תצא מזה. ככל שמה שאגיד עלול להישמע כאבסורד - היא הצילה לי את החיים. אם מצבה היה בלתי הפיך אני אפילו לא יכול לדמיין לעצמי מה היה אז מצבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully