וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריימונד דומנק: "מעכשיו כל משחק הוא נוק אאוט"

מאמן צרפת יודע שהנבחרת שלו הסתבכה בבית המוות: "היינו עצבניים". פיטורקה הרומני עקץ: "צרפת לא ברמה שהייתה"

צרפת, אחת הפייבוריטיות לזכייה ביורו, פתחה את הטורניר ברגל שמאל עם 0:0 מאכזב ומשעמם מול רומניה. הטריקולור החזיקו יותר בכדור, אך מיעטו לסכן את השער של הרומנים, האנדרדוג המובהק של בית המוות.

המאמן, ריימונד דומנק אמר בסיום: "אנחנו יודעים שזהו בית מורכב, ורומניה לא נמצאת בו כדי לעשות טובות לאף אחד. היינו עצבניים ולא הצלחנו להביא את מלוא היכולת שלנו, תופעה מוכרת למשחק ראשון". דומנק המשיך: "מעכשיו כל משחק הוא נוק אאוט בשבילנו. אם נשחק זהיר מדי, משהו יהיה חסר לנו. יש עוד שש נקודות בקופה ואני לא אופטימי או פסימי".

המאמן אמר שהוא מרוצה מאוד מכך שהשוער שלו, גרגורי קופה, לא עמד בסכנה: "הדבר החיובי שאני לוקח מהמשחק הוא שגרגורי לא נאלץ למתוח את איבריו. שלטנו במשחק, אבל לא היינו מסוכנים".

מנגד, המאמן הרומני ויקטור פיטורקה היה מרוצה: "הייתי רוצה שניקח שלוש נקודות, כי צרפת הם כבר לא ברמה שהם היו בעבר, ויכולנו לראות את זה היום. עלינו על מנת לנצח, אבל אני חייב להודות שהתיקו היה מוצדק". פיטורקה המשיך לעקוץ את הנבחרת הצרפתית: "לצרפת יש שחקנים טובים אבל אולי חלקם מבוגרים מדי. הם מנוסים מאוד, אבל לדעתי חלקם "עייפים מלשחק בטורנירים גדולים. פיטורקה מסתכל קדימה: "לא אכפת לי מי תנצח, הולנד או איטליה. חשוב לי להכין את השחקנים למשחק נול איטליה. אסור לנו להפסיד בו".

דומנק הגיב על האמירות של פיטורקה: "יכול להיות שהוא צודק, או שאולי עכשיו לרומניה יש שחקנים טובים יותר". דומנק ציין כי תיירי הנרי לא שותף במשחק בגלל פציעה, וכי הוא ישוב להתאמן מחר (שלישי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully