וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל סטרהאן פורש מפוטבול

9.6.2008 / 19:43

הקיצוני הגנתי של הג'איינטס, מגיבורי הסופרבול, תולה את הקסדה בגיל 36: "חשוב לי שחבריי יידעו לאיזו דרך אני פונה לפני תחילת העונה"

סופו של עידן בניו יורק. מייקל סטרהאן, אחד ממנהיגי הג'איינטס ב-15 השנים האחרונות ומגיבורי הזכיה בסופרבול האחרון, תולה את הקסדה. מקורב לסטרהאן דיווח על החלטתו של השחקן, שאישר מאוחר יותר בהודעה. "חשוב שחבריי לקבוצה יידעו לאיזו דרך אני פונה לפני שיחלו בהכנות לעונה הקרובה", מסר סטרהאן לפוקס ספורט, "זהו זה, הגעתי לסוף הדרך בליגה. זו החלטה קשה, אבל אני רוצה להיות הוגן עם חבריי".

סטרהאן בן ה-36 היה מסוכסך עם הג'איינטס בתחילת העונה שעברה, לאחר שדרש שיפור בחוזהו ואיים בפרישה. בסופו של דבר התרצה וחזר לסגל, דבר שהתברר כמשמעותי ביותר. לכל אורך הפלייאוף ובייחוד בסופרבול הנהיג סטרהאן את הג'איינטס למשחק הגנה עילאי, שאיפשר להם לזכות בתואר. ב-1993 הוא נבחר על ידי הג'איינטס בסיבוב השני, ובעונה שלאחר מכן החל לפתוח בהרכב. במהלך 15 השנים שלו ב-NFL, רשם סטרהאן 141.5 הפלות קוורטרבק והגיע שבע פעמים לפרובול. ב-2001 הוא סגר עונת קריירה שבמהלכה שבר את שיא הליגה ורשם 22.5 הפלות קוורטרבק. כמובן שבסיום אותה עונה נבחר לשחקן ההגנה של השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully