וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המילטון ורייקונן הושבתו, קוביצה ניצח במונטריאול

נהג הפורמולה 1 הבריטי התנגש באלוף והוציא את שניהם מהמירוץ. בלעדיהם, זכה נהגה של ב.מ.וו בבכורה. המילטון: ”מתנצל בפני קימי”

מירוץ מונטריאול של הפורמולה 1 הערב (ראשון) היה אמור להיות מרתק במיוחד, בעיקר לאחר המירוץ הנהדר הקודם שהיה במונטה קארלו, בו זכה לואיס המילטון. אלא שהפעם המילטון כלל לא זכה לסיים את המירוץ שלו, כשבהקפה ה-20 עשתה מכוניתו תאונה מוזרה עם מכוניתו של קימי רייקונן ברחבת הטיפולים, והשניים מצאו את עצמם מושבתים. ללא שני הענקים הללו, תפס רוברט קוביצה את הבכורה, וניצח את המירוץ, כשהוא מקדים את ניק היידפלד הגרמני, ואת דייויד קולת'ארד הבריטי מרד בול.

אי שם בהקפה ה-20, יצא קימי רייקונן מרחבת הטיפולים, וביחד עם נהגה של ב.מ.וו, רוברט קוביצה, עמדו השניים ברמזור אדום. המילטון, שהגיע במהירות מאחור, לא הצליח לעצור בזמן, ונכנס במכונית הפרארי של האלוף. הבריטי יצא ממכוניתו באיטיות, החליף מספר מילים עם רייקונן, והלך לכיוון הצוות שלו מבלי להוריד את הקסדה. זוהי מכה קשה לנהג הצעיר, שלאחר הניצחון במונטה קארלו נראה בכושר נהדר, ואף פתח מהעמדה הקדמית לאחר מרוצי הדירוג.

"הגעתי מרחבת הטיפולים, לא עשיתי עצירה טובה וראיתי את שני החבר'ה (רייקונן וקוביצה) לפניי נאבקים על מיקום", אמר המילטון לאחר התאונה. "מן הסתם ניסיתי שלא להתערב בין שניהם. ראיתי את האור האדום, אבל עד שהם עצרו ואני ראיתי את האדום זה כבר היה מאוחר מדי. זאת לא בדיוק תאונת מירוצים, אבל זה ללא ספק מצער", אמר הבריטי. "זה לא כמו להיכנס בקיר ולכעוס על עצמך", המשיך המילטון. "אני מתנצל בפני קימי אם הרסתי לו את המירוץ, אבל דברים כאלה קורים".

דירוג הנהגים לאחר מונטריאול:
1. רוברט קוביצה (ב.מ.וו) 42
2. לואיס המילטון (מקלארן) 38
3. פיליפה מאסה (פרארי) 38
4. קימי רייקונן (פרארי) 35

דירוג היצרנים:
1. פרארי 73
2. ב.מ.וו 70
3. מקלארן 53
4. רד בול 21
5. טויוטה 17

  • עוד באותו נושא:
  • פורמולה 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully