וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחמן חזר בו מהתפטרותו, בהנהלה לא מרוצים

המאמן הישראלי שוכנע להישאר בתפקידו, אבל חלק מחברי הנהלת הארטס מעדיפים שיעזוב. ארנסט תומפסון: "לחמן חייב ללכת עכשיו"

חילוקי הדעות בהנהלת הארטס אוף אוק הגנאית, לגבי המשך דרכו של המאמן הישראלי אייל לחמן, נמשכים. כזכור, לפני כשבוע הודיע לחמן על התפטרותו מהקבוצה. חברי ההנהלה לחצו עליו לאמן את הקבוצה גם במשחק הליגה האחרון מול הארט אוף ליונס, שהסתיים בתיקו 1:1. המנכ"ל, הארי זאקור, שקיבל את התפטרותו של לחמן, זעם על השינוי והתפטר בעצמו מהתפקיד.

למרות התוצאה וההופעה הלא משכנעת במשחק האחרון, שוכנע לחמן לחזור בו מהתפטרותו ולהמשיך, לפחות עד לסיום העונה. כעת מסתבר שבהנהלת הקבוצה הגנאית יש עדיין מי שמעוניינים לראות את לחמן מסיים את תפקידו.

חבר ההנהלה ארנסט תומפסון תקף את לחמן בראיון לתקשורת בגאנה: "המאמן חייב ללכת עכשיו, ראינו מספיק ממנו וממה שהוא יודע לעשות והוא לא זה שישפר את המצב", אמר תומפסון והוסיף: "מה שקרה במשחק מוכיח שאנחנו יכולים להסתדר בלעדיו. אמרתי שאתן את דעתי לאחר המשחק, ומה שראיתי לא שכנע אותי שלחמן צריך להישאר". תומפסון תקף את ההרכב שהעלה לחמן, שלטענתו העדיף שחקנים ללא ניסיון על פני שחקנים אחרים שישבו על הספסל.

גם אוהדי הארטס דורשים תקופה ארוכה את פיטוריו של לחמן, ובאחד המשחקים הוא נאלץ לעזוב את המגרש בליווי שוטרים. לחמן נהנה מתמיכה של האיש החזק בהארטס, קומודור מנסה ששכנע אותו להישאר בתפקידו. לתקשורת בגאנה אמר לחמן כי הוא יישאר לפחות עד תום העונה, אך יעזוב אם לא יהיה מאושר בתפקידו. למאמן חוזה לעונה נוספת בהארטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully